Mads, jeg forstår din pointe, men som sagt er der flere måder at danne sig et hurtigt overblik over hvilke svar der er en stemme værdig. Er man i tvivl bør man naturligvis undlade at stemme, men ovenstående tråd er imo et ret godt eksempel på en tråd der kan scannes på et par sekunder, hvor efter man kan være med til at give karma til dem der har lagt arbejde i et godt svar. Som det ses ude til højre er det noget jeg selv dyrker i stor stil
Michael, der er jeg så uenig med dig. For mig handler det om belønning til dem der leverer et godt og gennemarbejdet svar, så andre kan se hvad de er gode til. Jeg har desværre sjældent tiden til selv at levere et langt og godt svar, men mange andre har, bl.a. dig selv, og det mener jeg at ens Karma tal skal reflektere. Derudover kan det være gavnligt at så mange som muligt stemmer, i en tråd hvor der er mange svar og adskillige gode svar - noget ovenstående tråd til gengæld ikke falder ind under
. Jeg mener bestemt ikke at der skal være stemme-tvang, men jeg mener til gengæld at det er til gavn for sitet, og dermed os allesammen, at vi stemmer de gode indlæg op og dermed belønner dem der lægger et godt stykke arbejde.
Mvh.
Kasper (TSW)