Ahhh ja, så først nu at når de er deployet, så kan man henholdsvis deploye og retract og når de ikke er deployet, så kan man deploye og remove - got it! ;-)
Opdagede at jeg ikke kunne se "Site Collection Administration"-menuen fordi at jeg ikke var Site Collection Administrator!!!! Jeg VED at jeg før har defineret mig selv som dette, så enten har "systemet" ændret på det, "glemt det" eller også har en eller anden %&!@* fjernet mig derinde fra!! :-(
Dette havde dog umiddelbart intet med fejlen at gøre, som stadig forekommer uændret.
Prøver at retracte og remove alle de forskellige test web parts, som støjer (10-20 styks), da de er i forskellige stadier (deployet, added, activated, etc.) og prøver at lave en ny en fra bunden med et beskrivende navn og prøver så at kører den hele vejen igennem møllen og ser om jeg får lov.
Hilsen
Kasper
EDIT (fredag 29-04-2011 kl. 12:36):
Hej igen, Lars...
Nu har jeg endelig fået ryddet op i solutions og "sat IT-afdelingen på plads" (de ændrede også rundt på SQL-serveren som var løbet ned i 0 ledige KB) og checket og sat alt rigtigt op.
Jeg har ENDELIG fået deployet et test eksempel med en Visual Web Part og den virker og kan benyttes på siderne! WEEEEE!
Men VS2010 brokker sig stadig over at den ikke kan "Activate feature"!!?
Det er da lidt spøjst at VS2010 løber ind i problemer og når man så manuelt prøver de forskellige steps selv (for at få en beskrivende fejl-meddelelse), så spiller det hele upåklageligt og virker bare!?
Det kan selvfølgelig benyttes nu (især hvis man altid har "Site Collection Features" og "Solution Management" åben i webbrowser). Det sløver lidt og man undrer sig mere at man har haft installationer hvor det bare spillede, så hvorfor virker det ikke automatisk i dette setup!?
Hilsen
Kasper S.
Indlæg senest redigeret d. 29.04.2011 12:37 af Bruger #10675