Lige et hurtigt svar på en lille del af det der er skrevet indtil videre, fordi jeg synes det er en sjov diskussion
>Synes @ er kun hører til eet sted, og det er i emailadresser. F.eks burde der i stedet stå "Kasper skrev for 5 min siden." eller "Kasper skrev den 31.03.11 kl. 21:00". Det handler primært om ikke at bruge ekstra tid på at oversætte et @ til "skrev den". Ligeledes gælder det karma(højre hjørne, ved profil) - her er det lige blevet oversat til "Kasper skrev den 633", men det betyder jo nok noget andet.
Sjovt, for mig er @ det samme som "at". En e-mail adresse læser jeg som user at google dot com eller bare "user hos Google". På samme måde læser jeg også overskriften over indlæg som "bruger at tidspunkt" eller på dansk "bruger den xx kl. yy" og "Kasper (TSW) at/er på 633 Karma". Jeg mener at det holder ganske godt, og derudover mener jeg i øvrigt at selv hvis du ikke er enig i det, så er det stadig en meget lille ting
Resten af alle de gode ting I har skrevet skal jeg nok vende tilbage på så hurtigt som jeg kan
. Her til aften har jeg brugt lidt tid på et par andre småting her på sitet:
Det nye "Karma barometer" som I nu kan se ude til højre på siden (nederst). Jeg tror det bliver meget skægt at se hvem der får mest Karma, men mindst lige så sjovt at se hvem der er flinke til at huske at stemme (og evt. hvem der bare stemmer lidt for meget (?)
).
Jeg har også sørget for et lille ikon under stemmeboksene på de indlæg som forfatteren af tråden har stemt op. Dem kan der naturligvis godt være flere end et af og det behøver ikke at være det svar med flest stemmer, men det giver en indikation af hvilke svar den oprindelige spørger synes er gode, hvilket også kan hjælpe andre til hvor deres stemme skal placeres
Håber I synes godt om det! Godnat
Mvh.
Kasper (TSW)
Indlæg senest redigeret d. 01.04.2011 00:28 af Bruger #1