Hey gutter,
Jeg svarer lige løbende på jeres feedback efterhånden som jeg får tid til at kigge på det. Her kommer første omgang
- Jeg har nu lavet det sådan at jeres valg af sortering på forumtråde gemmes på jeres profiler, når I er logget ind. Jeg mener stadig at det er praktisk for dem der kommer udefra at kunne se de bedste svar først, men for de faste brugere giver det måske mere mening at se det sorteret efter dato. Det skulle dette tiltag gerne råde bod på
- Per, jeg har nu sørget for at man kan markere hele tråde som læst i oversigten over de tråde man følger med i, samt mulighed for at fjerne sit abonnement på tråden
- Jeg har forsøgt at lave det sådan så man bliver sendt hen til den sidste side og ens indlæg lige blinker engang når man poster et indlæg, så man kan se at det rent faktisk er dukket op. I må lige se om det virker nogenlunde som det skal
. Edit: Det burde ske når man redigerer et indlæg også nu!
- Det med kodelinjer der går ud over indholds-delen burde være fixet nu. Hvis ikke, så tjek lige at I ikke får en cachet version af stylesheet'et
Mvh.
Kasper (TSW)
Indlæg senest redigeret d. 22.03.2011 11:35 af Bruger #1