>Hey. Fanme god ide med karma. Omkring siden er jeg super tilfreds med Tag ideen.
Det er jeg glad for at høre
>- Super lækkert med en masse flotte ikoner.
Tak.
>- Siden ser ikke helt ordenligt ud i Firefox
Jo den gør!! (så er stilen ligesom lagt
)
Mere seriøst: Jeg har naturligvis testet siden i Firefox, men det kan være vi ikke har samme version eller samme OS, så en nærmere beskrivelse og gerne et screenshot ville være godt. "Siden" og "ser ikke ordentligt ud" er MEGET vide begreber
>- Nyhedsboksen på forsiden er meget roddete. Sørg for at få mere luft mellem tekst og billeder. Hos mig er der er der et billede for meget, så den præcis ikke kan være på en række. I boksen "0 kommentarer" kan "kommentarer" ikke stå i hele boksen".
Her er der både luft og plads til "kommentarer", så smid noget info om hvad du tester med og igen gerne et screenshot
>- Skide dejligt med en masse ajax, som sørger for at siden ikke skal loades så tit. Lad det endelig blive i den endelige version.
Godt, det er bestemt også tanken at det skal forblive
>- Mouse-over effekten på nyheds-boksne i højre siden er lidt forvirrende, når man køre musen lynhurtigt over den. Kan man lave en lidt mere langsom effekt, så øjet kan følge med.
Den er lidt tricky, men nu har jeg leget lidt med noget forsinkelse, så den ikke hopper når man drøner musen henover i fuld fart (lav et "hårdt" refresh hvis den ikke fungerer som den skal, så I får nyeste version af JavaScript filen).
>- Syntes desværre siden i større grad ligner en nyhedsside eller en blog. Vil rigtig gerne have en forside-ligene forside.
Ahhh, en forside-lignende forside....... Hvad er det lige? Eller mere konkret måske endda: Hvad kunne du tænke dig der skulle ændres?
>- Logoet er virkelig anonymt. Og samtidig med at jeg designet ikke er sådan helt nyopfundet, kan det godt virke lidt som et template. Prøv at lave et lidt mere unikt og bemærkelsesværdigt logo, og generelt gør siden lidt mere anderledes end strømmen.
Du skal være meget velkommen til at komme med et bud på et nyt logo, som skrevet længere oppe i tråden
. Tidligere logoer har fået skæld ud for alle mulige andre ting, men det har endnu aldrig fået nogen til at sætte sig ned og komme med et bedre bud, hvilket vel egentlig siger det hele
>- Skide godt man selv kan vælge sprog i kodebokserne.
>- Lækkert man kan vedhæfte filer til artikel. Men kunne være rart hvis den også godkendt .tar.bzd format. (gav i øvrigt fejl ved upload)
Det kunne man nu også tidligere. Jeg ved ikke engang hvad tar.bzd er for et format, men det lyder meget Linux/UNIX agtigt, hvilket vel som udgangspunkt er en super ringe ide på et site hvor størstedelen stadig udvikler på Windows. Jeg ved godt at det er håbløst umoderne, men hvad med bare at bruge en god, gammeldags .zip fil? Der kan de fleste vist være med
Jeg har rodet lidt med rettighederne - kan du uploade nu?
>- "Send mig en e-mail ved nye svar" bør som standart være sat fra. Eller bør man under indstillinger som standart kunne sætte fra
Min tanke var at det skulle være på som default, fordi mange nye brugere kommer til, opretter et spørgsmål og så glemmer at tjekke svarene, men jeg kan godt se at det måske bliver lidt irriterende for os andre, så nu er det fra pr. default
>- Syntes det er nederen og ligegyldigt at man kan se Lokation på online brugere.
Af frygt for at vi kommer ind i endnu en overvågningsdiskussion som virkelig ikke giver mening i den her sag, vil jeg give dig et kort og personligt svar: Det har man altid kunne, det er hyggeligt og sjovt og det har ingen betydning for dig som bruger at andre kan se hvilken forumtråd du læser.
>- Under tags ville det være filt fedt hvis man kunne vælge flere tags i filteren. Så man eksempelvis kunne komme ind på en side med ting der indeholder "linux" og "mysql"-tags
Altså en slags oversigtsside der tog i mod flere tags og så viste det samme indhold som lige nu vises på oversigtssiderne for enkelte tags? Det er egentlig en ganske interessant tanke - er det noget andre kunne tænke sig også?
>- Stemmeboksen inde på en artikel er ikke helt let at finde, og ser man den er det ikke helt let at se hvad man kan bruge den til. Kunne man få et stemme-ikon eller en lille beskrivelse ville det være nice.
Jeg ser lige hvad jeg kan gøre
Mvh.
Kasper (TSW)