>Det er da en pæn side
Tak
>Hvad er forskellen på en artikel der er godkendt endnu og en der er godkendt. Bliver det umugligt at stemme på den?
Forskellen er at artikler der ER godkendt rent faktisk vises rundt omkring på sitet, hvor artikler der endnu ikke er godkendt kun vises på den dertil indrettede side. Der kan stemmes på begge dele, men når du stemmer på en ikke-godkendt artikel stemmer du på om den skal godkendes eller ej - stemmer du på en færdig artikel, stemmer du på om du synes den er god eller ej
>Når jeg har stemt på en artikel bør du fjerne stemme pilene så jeg ikke kan trykke på dem og få alarmen.
Det vil jeg kigge på.
>Billedet der er i min profil og som bruges i poster antager jeg er valgt af udvikleren. Hvis det er baseret på karma burde der være en liste så man kan se hvilket billed passer til hvilket karme niveau.
Faktisk er det bare en gravatar. Det virker som om de er populære lige nu, og en del har dem faktisk allerede, kan jeg se. Har man ikke en, genereres der blot et tilfældigt billede, som jeg synes passer ganske godt ind i resten af sitet
>Når jeg et logget ind står der Nørden @ xxxx, xxxx er mit karma. Kan ikke se det er relevant og i hvertfald ville jeg ikke bruge et @ tegn som adskiller.
Det er da i høj grad relevant? Karma angiver hvor meget du kan på siden og hvor godt folk synes om dine ting - det er da til hver en tid interessant, vil jeg mene. Hvilket tegn der skal adskille det kan vi da godt diskutere, hvis du synes
>Indbakken er tom, men det er den ikke på den nuværende udvikler side.
Jeg konverterer jeres mails over til det nye format når den endelige version er klar
>Der mangler alts og titler på stjerne ikonet og på ikonet ved siden af i forum tråds baren.
Skulle være fixet nu
>Pilen der peger ned i forum bare gør bare forum listen længere, hvad med at få den til at scrolle forum listen i stedet.