>Det er da en pæn side
Tak
>Hvad er forskellen på en artikel der er godkendt endnu og en der er godkendt. Bliver det umugligt at stemme på den?
Forskellen er at artikler der ER godkendt rent faktisk vises rundt omkring på sitet, hvor artikler der endnu ikke er godkendt kun vises på den dertil indrettede side. Der kan stemmes på begge dele, men når du stemmer på en ikke-godkendt artikel stemmer du på om den skal godkendes eller ej - stemmer du på en færdig artikel, stemmer du på om du synes den er god eller ej
>Når jeg har stemt på en artikel bør du fjerne stemme pilene så jeg ikke kan trykke på dem og få alarmen.
Det vil jeg kigge på.
>Billedet der er i min profil og som bruges i poster antager jeg er valgt af udvikleren. Hvis det er baseret på karma burde der være en liste så man kan se hvilket billed passer til hvilket karme niveau.
Faktisk er det bare en gravatar. Det virker som om de er populære lige nu, og en del har dem faktisk allerede, kan jeg se. Har man ikke en, genereres der blot et tilfældigt billede, som jeg synes passer ganske godt ind i resten af sitet
>Når jeg et logget ind står der Nørden @ xxxx, xxxx er mit karma. Kan ikke se det er relevant og i hvertfald ville jeg ikke bruge et @ tegn som adskiller.
Det er da i høj grad relevant? Karma angiver hvor meget du kan på siden og hvor godt folk synes om dine ting - det er da til hver en tid interessant, vil jeg mene. Hvilket tegn der skal adskille det kan vi da godt diskutere, hvis du synes
>Indbakken er tom, men det er den ikke på den nuværende udvikler side.
Jeg konverterer jeres mails over til det nye format når den endelige version er klar
>Der mangler alts og titler på stjerne ikonet og på ikonet ved siden af i forum tråds baren.
Skulle være fixet nu
>Pilen der peger ned i forum bare gør bare forum listen længere, hvad med at få den til at scrolle forum listen i stedet.
Hvis du er på et sted hvor du kan se pilen, og det er man jo som regel for at kunne klikke på den, så er det vel netop de første forum tråde der kommer frem, som man gerne vil se til at starte med? Jeg synes ikke det giver mening at scrolle nogen steder i det tilfælde
>Skriver man noget i søgetekst feltet og klikker enter gør den noget, men det er ikke en søgning, man skal klikke på forstørrelses glasset, som i øvrigt mangler en alt og titel.
Ah ja, det burde være fixet nu
I søgesiden kan man ikke skifte side i søgeresultatet.
My bad, det burde være fixet nu
>I dropdown boxen når man er logget ind står der "Dine forum tråde", det er bare ikke mine tråde, men andres tråde som jeg følger med i.
Hehe ja det er rigtigt. Skal det hellere hedde "Udvalgte forum tråde" igen eller hvad?
>Hvis man klikker på "Dine forum tråde" åbner den et vindue hvis titel er et nummer.
Fixet.
>"Dine forum tråde" tråde vinduet er trådene listet med sidst opdatateret først. Så for at se om der er nyligt opdateret skal man helt til bunden af vinduet.
Den sorteres først og fremmest efter antallet af nye indlæg i en tråd, men det er en god ide sekundært at sortere efter hvornår der sidst er postet i tråden. Det skulle være fixet nu
>UdvBot har tilsyneladende lavede flest posts så den ligger nummer 1 på listen over brugere med flest posts.
Jamen det er jo som udgangspunkt også sandt, da den står som forfatter på alle IT nyheds indlæg
>Et lidt syret forslag autokonvertere tabs i kodeblokke i forum posts til 2~3 spaces og sæt baggrunden af et såden space.
Jeg er ikke helt med?
>Foum posts udvider sig ikke til kode blokkens indhold. Ville det ikke være muligt at lave det så tekst blokke havde en fast vidde, mens kodeblokke udvider sig selv i bredden.
Igen er jeg vist desværre ikke helt med på hvad du mener?
>Hvis du insistere på at have "Stil spørgsmål" i menubjælken er det menu punkt vel vigtigere end resten og burde være først. Personligt er jeg ikke sikker på det er indlysende at det er der man skal trykke for at oprette en forum tråd.
Jeg synes det er fedt at have det med i menuen fordi at mange nye brugere kommer til netop med det formål. Jeg synes også at placeringen er rigtig, men jeg kunne godt tænke mig også at have et link til det andre steder, fx på forum tråde, jeg har blot ikke rigtigt kunne finde en ordentlig placering. Har I forslag modtages de gerne
Mvh.
Kasper (TSW)