Splitte et helt tal op, og dernæst erstatte med billeder som viser cifrene...

Tags:    javascript

<< < 12 > >>
Davs :D
Jeg har siddet og bøvlet med en click tæller (som virker optimalt).

Jeg har gjort at den viser dem i et helt tal. Men hvordan kan jeg splitte den op i cifre og erstatte dem med billeder som viser cifrene 0-9???

Her er .php filen til at vise tallene.

Fold kodeboks ind/udKode 

19 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ah, så ikke det var i javascript forummet, min fejl.

Indlæg senest redigeret d. 28.02.2011 17:34 af Bruger #714
@Nørden:

Det gør jeg også i denne løkke:
Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Du glemmer bare den vigtigste pointe i spørgsmålet, det skal være hvert ciffer, ikke hele tallet :)

EDIT:
Havde ikke lige set din for ... in løkke, men du antager stadig at chr er et ciffer element, hvilket det ikke er, men et index. Man kan heller ikke refere til et element på den måde i Javascript, i en for ... in løkke, man skal stadig sige var[chr].

Indlæg senest redigeret d. 28.02.2011 19:02 af Bruger #10647
Jeg antager at du ikke læste for løkken oven over funktionen. Min antagelse er at chr er et char, hvilket det er, hvis du læser løkken over funktionen.

Og medmindre html standarden er blevet meget venlig for nyelig er et a tag ikke et imgtag.

Arr ja, min fejl. Havde ikke set du printede tælleren som en streng direkte. Det overflødiggør megen af min kode.

Jeg havde heller ikke set den fejl jeg havde lavet med at skrive a istedet for img. Hjernen har været slået fra der :) Men attributterne og principperne står stadig.

øhm.. Jeg er virkelig ked af og være så dum, men jeg fatter sku ikke lige det der :S

@Valdemar:

Gør som Nørden skriver her:

Fold kodeboks ind/udKode 

VI køre bare en anden diskussion ved siden af.
Og hvis det ikke virker, så skriv den fejl du får eller send et link til hvor vi kan se hvad der er galt. Jeg tror hurtigt folks tålmodighed slipper op hvis du bare skriver "det virker ikke" (det gør min ihvertfald)

Jeg har prøvet og lave lidt på koden for den postede ikke noget ud med jeres kode.
Kom frem til et resultat som giver at der er et billede men ingen billede fil.

Fold kodeboks ind/udKode 

På hjemmesiden viser den html koden:
Fold kodeboks ind/udKode 

Håber det var noget i kunne bruge :)

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Jeg har rette den fejl som Nørden påpegede, nu burde det virke. Jeg har uploadet en test hvor du kan se hvordan outputtet ser ud.

http://labs.tixz.dk/Number%20to%20Img's/

Har taget koden ind, men der vises ingen ting :/

Så jeg har taget et screen shoot af koden:
http://img715.imageshack.us/img715/5352/skrmbillede20110304kl16.png

Er der egentlig forskel på ' og " ??

Edit:

Arh endelig :D jeg fandt fejlen :D TUSINDE TAK :D billederne viste at billederne var under min-server.dk/billede0.gif men billederne lå inde under adressen min-server.dk/count/billede0.gif

Fuck jeg er over lykkelig :D TUSINDE TAK!!! :D

Indlæg senest redigeret d. 05.03.2011 00:33 af Bruger #16441
<< < 12 > >>
t