Click Counter output skal omdannes til billeder

Tags:    html css

<< < 12 > >>
Davs jeg har en php click counter på min hjemmeside.
Men den spytter kun tal ud. Jeg vil gerne have den til at omdanne tallene til nogle .gif filer jeg har.

Fx.

0 --> billede0.gif
1 --> billede1.gif
2 --> billede2.gif
3 --> billede3.gif
4 --> billede4.gif
5 --> billede5.gif
6 --> billede6.gif
7 --> billede7.gif
8 --> billede8.gif
9 --> billede9.gif

15 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis du vil have hjælp til det, bliver du nok nødt til at vise os præcis hvor du får tallet fra. Det betyder alligevel en del om det er PHP eller javascript.

Ideen med 1 million pixels findes vist allerede på mindst 3-4 sider på .dk domæner. Og de har sgu ikke alt for mange solgte pixels.

Display.php
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Hej Valentin,

det er meget simpelt, men kan gøres på flere måder. Jeg ville gøre følgende:

Hej Valentin,

det er meget simpelt, men kan gøres på flere måder. Jeg ville gøre følgende:

Gælder det også når man har brugt http://www.phpjunkyard.com/php-click-counter.php

Jeg er næsten helt ny til det her :( Kan man fx. fyre den ind i en <font> tag?? Det ville være dejligt :D

Indlæg senest redigeret d. 24.02.2011 00:54 af Bruger #16441
Hej Valentin,

Undgå <font> og brug <span> istedet. Men jo det kan du godt, men hvorfor?

Jeg er ikke lige bekendt med det script du linker til, men du skal finde den linje hvor den print/echo din besøgstæller og så bruger du variablens navn og putter i mit script.

Hej Valentin,

Undgå <font> og brug <span> istedet. Men jo det kan du godt, men hvorfor?

Jeg er ikke lige bekendt med det script du linker til, men du skal finde den linje hvor den print/echo din besøgstæller og så bruger du variablens navn og putter i mit script.

Koden som spytter tallet ud er

<script language="Javascript">ccount_display('2')</script>

ccount = navnet på "programmet" jeg bruger.
display = vis
('2') = den siger 2 fordi jeg har bundet den til det (jeg kan have flere hundrede links så den skal kunne kende forskel)

Nu hvor jeg har koden så skulle jeg hvad? (forresten jeg er helt ny på det her nice forum, så jeg hved ikke hvordan jeg overfører pointene til dig:S)

Arr, det var mig der ikke havde set mig ordenligt for. Jeg troede dit spørgsmål var ang. PHP.

Du bliver nødt til at uploade dit projekt på din server så vi kan se hvad ccount_display(index) funktionen gør.

Det er i den fuktion du skal ind og tilpasse hvordan tælleren udskriver sin værdi.

Arr, det var mig der ikke havde set mig ordenligt for. Jeg troede dit spørgsmål var ang. PHP.

Du bliver nødt til at uploade dit projekt på din server så vi kan se hvad ccount_display(index) funktionen gør.

Det er i den fuktion du skal ind og tilpasse hvordan tælleren udskriver sin værdi.

Mit project ligger inde på www.reklameslottet.dk :)
Det hele er faktisk php-filer som programmet er lavet af :S sorry udtrykket "program".

Det virker alt sammen, jeg skal bare have tallene fra hjemmesiden til at blive omdannet til de 10 billeder.

Indlæg senest redigeret d. 24.02.2011 01:37 af Bruger #16441
Hvis du vil have hjælp til det, bliver du nok nødt til at vise os præcis hvor du får tallet fra. Det betyder alligevel en del om det er PHP eller javascript.

Ideen med 1 million pixels findes vist allerede på mindst 3-4 sider på .dk domæner. Og de har sgu ikke alt for mange solgte pixels.

Haha jaja idén har jeg faldet over alt for mange gange ;D

Her er allekoderne:
Ud over de her .php koder, har jeg:
clicks.txt: tom fra start.
delete.gif: 16*14 pixels.
edit.gif: 16*14 pixels.
ids.txt: tom fra start.
line.gif: 5*5px, lyssegrøn firkant.
links.gif: 150*13px. Billedet er med de 10 billeder, 0-9.
reset.gif: 16*14px, billedet viser et 0.

Style.css
Fold kodeboks ind/udKode 

Settings.php
Fold kodeboks ind/udKode 

Index.php
Fold kodeboks ind/udKode 

Display.php
Fold kodeboks ind/udKode 

Click.php
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 24.02.2011 08:36 af Bruger #16441
@Mads:

Du kan jo se fra hans 3. post at det er javascript eftersom tælleren udskrives af
<script language="Javascript">ccount_display('2')</script>

@Valentin:

Her er den kode som du skal overskrive i display.php:

med:

Så burde det virke :)

<< < 12 > >>
t