Profil system

Tags:    php

<< < 123 > >>
Det er sådan at jeg virkelig godt kun tænke mig at lave et profil system hvor at når man opret sig og laver profil text og ligger billedet upload til profil billedet. at Hjemmesiden navn kommer til at hedder navn.dk/profilnavn.php eller noget i den still.

er der nogle som kan hjælp mig med det , da jeg godt kun bruge det til min hjemmeside?

okay kan vi ikke tag den i morgen eller på fredag, så kan jeg sende dig koderne. og sådan

Du har helt ret Simon jeg har også prøvet og hjælpe ham men din holdning med 'giv mig nogle penge så skal jeg nok gøre det' er forkert - vil Jesper betale en for at udvikle det her profil system så skal han da nok selv skrive det. Vil du ikke hjælpe så lad hver med at post.

#Jesper

Vi tager den bare når vi begge to har tid :)

Helt iorden, jeg har tid hver dag mellem 14 til 19 ca. :) så må vi lige finde ud af noget der.. men hvis jeg ikke svar dig eller sådan så er det fordi jeg er sammen med venner eller kæresten eller spiller css :)

#Jesper

Vi tager den bare når vi begge to har tid :)

men er det så sådan hver gang der en som opret et profil navn så få han eller hun et id eller hvad man skal kalde det?

#Jesper

Jeg deler der således op hver gang:

id, brugernavn, adgangskode og rank, og så altid diverse ting :)

ID nummeret er unikt, og derfor får hver bruger sit eget id nummer, hvilket gør det hele meget nemmere.

okay.. det lyder da meget godt :D

okay.. det lyder da meget godt :D

<< < 123 > >>
t