Profil system

Tags:    php

<< < 123 > >>
Det er sådan at jeg virkelig godt kun tænke mig at lave et profil system hvor at når man opret sig og laver profil text og ligger billedet upload til profil billedet. at Hjemmesiden navn kommer til at hedder navn.dk/profilnavn.php eller noget i den still.

er der nogle som kan hjælp mig med det , da jeg godt kun bruge det til min hjemmeside?

#Simon

Hvis du vil lave en hjemmeside til Jesper mod betaling, hvordan kan det så være at du benytter dig af wordpress til din egen side? Virker underligt.

#Jesper

Det er jo det jeg er igang med at hjælpe dig med. Du skriver at du allerede har et login-system, derfor ville det være rart hvis du skrev koderne ind her, så jeg kan skrive det om, og lave det som du vil have det :)

#Jesper

Jeg er igang med at lave en mappe til dig med koder som du bare kan smide ind på siden, og som burde fungere perfekt :)

#Simon

Hvis du vil lave en hjemmeside til Jesper mod betaling, hvordan kan det så være at du benytter dig af wordpress til din egen side? Virker underligt.

Kan ikke se hvorfor det på nogen måde er underligt? :)
Wordpress er det klogeste valg når det kommer til at have en blog - hvorfor bruge timer på at kode en når det hele er lavet i forvejen? :)

Hvis du hentyder til at jeg intet kan, kan du jo tjekke firmasiden i stedet og de dertilhørende referencer: www.designature.dk

#Simon

Jeg har på ingen måde hentydet til at du ikke kan finde ud af at lave hjemmesider, det ser tværtimod godt ud. Men det virker mærkeligt at du benytter dig af Wordpress, når du sagtens kan lave en fantastisk blog uden problemer. Jeg syntes personligt at det bliver meget federe hvis man laver det selv :D

#Simon

Jeg har på ingen måde hentydet til at du ikke kan finde ud af at lave hjemmesider, det ser tværtimod godt ud. Men det virker mærkeligt at du benytter dig af Wordpress, når du sagtens kan lave en fantastisk blog uden problemer. Jeg syntes personligt at det bliver meget federe hvis man laver det selv :D

Det kan du jo have ret i, men syne stadig ikke det giver ret meget mening at bruge tid på at lave en blog til personlig brug, når wordpress allerede har alt hvad jeg skal bruge ;-)

Ved ikke om du har læst et par indlæg på bloggen, men som jeg har skrevet, arbejder jeg også på at få lavet noget lidt mere personligt design til bloggen end bare et standard tema ;-)

Jeg troede udvikleren handlede om at hjælpe folk og en kommentar som "Hvis du vil betale dig ud af det, skal du også være mere end velkommen til at kontakte mig.
Send mig en PM her på udvikleren hvis det har interesse." uden at prøve og hjælpe på nogen måde hører da ikke til? Eller tager jeg helt fejl af udvikleren? Jeg synes i hvert fald det er forkert.

Jeg troede udvikleren handlede om at hjælpe folk og en kommentar som "Hvis du vil betale dig ud af det, skal du også være mere end velkommen til at kontakte mig.
Send mig en PM her på udvikleren hvis det har interesse." uden at prøve og hjælpe på nogen måde hører da ikke til? Eller tager jeg helt fejl af udvikleren? Jeg synes i hvert fald det er forkert.

Jeg har i en af de tidligere 200 tråde Jesper har haft skrevet forsøgt at hjælpe - der blev jeg dog også spurgt om jeg ikke bare via teamviewer kunne hjælpe ham med at lave det. Som jeg skrev på det tidspunkt vil jeg ikke bare sidde og lave det for ham, med mindre det naturligvis er betalt arbejde.

#Simon

Det har jeg ikke læst, men kunne forestille mig det samme :)

#Jesper

Nu har jeg lavet nogle filer du kan bruge. Download .zip mappen her:

http://www.filefactory.com/file/b54f3fh/n/koder.zip

<< < 123 > >>
t