Jeg siger ikke at du skal undvære venstre spalte. Jeg siger at du skal bruger en anden og meget bedre teknologi end frames til at inkludere denne spalte på din side. Det kunne fx være at bruge server side includes i form af fx SSI, ASP.NET eller PHP.
Koden jeg gav skulle gerne virke og også få framesne med. Hvis ikke, så har du nok indsat den forkert. scriptet skal enten placeres til sidst, altså efter det sidste </frameset> tag eller i en onload-handler.
Kære hjælper
Hvis du har tålmodighed, har jeg vedhæftet min frameset-side, hvor jeg ikke kan finde det tag, du beskriver. Jeg har prøvet at indsætte dit script og uploade uden virkning. På samme måde prøvede jeg også at indsætte dit script i stedet for mit eget på strikkesiden, og der bevirkede det, at siden vistes uden menuen. Måske er der noget grundlæggende forkert i hele opbygningen af min side med frames. Det kan jeg slet ikke gennemskue, og som jeg skrev før, lever jeg så bare med problemet. Det bevirker jo kun, at jeg ikke kan linke direkte til f. eks.strikkesiden, men må lade besøgende finde vej selv.
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<head>
<script type="text/javascript">
var src = location.href.split("rightSrc=");
if (src.length == 2) main.location.href = src[1];
</script>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<body>
</body>
</html>