Udviklere søges - Jquery/Sencha Touch

Tags:    javascript

Hej alle interesserede,

vi er to sammensmeltede solide danske virksomheder - design+kommunikation samt teknologi+udvikling- under samme tag der bl.a. udvikler webbaserede løsninger til mobile platforme. I særdeleshed til iPad lige nu. Men også iPhone og Android baserede systemer og idet hele taget hvad der kan kravle på web'en.

Vi arbejder med de største virksomheder i DK nationalt som internationalt. Og vi har brug for manpower til at løse opgaverne der bliver flere og flere.

Kendskab til:
ExtJS
Jquery Touch / Sencha Touch
JavaScript
HTML 5

--mere, lad os høre fra dig!

Opgaverne er store og spændende og udnytter iPad og lign. til det yderste.

Spørg løs her i tråden eller ring (70203010) og tal med Adm. Direktør Martin Hecht Olsen eller Kreativ Direktør Kenneth Andersen

Indlæg senest redigeret d. 11.01.2011 16:24 af Bruger #16359
Synes det er sjovt at så store firmaer ikke engang kan skrive en ordentlig annonce.

Come on, skal man sidde og Google efter jeres navne for at finde ud af mere?
- Ja jeg ved godt i har slået et telefonnummer op men jeg kender da mange som ville foretrække at læse om jer først.

Jeg vil give dig helt ret Henrik men det er kun to klik væk, profil -> website :)

Jeg vil give dig helt ret Henrik men det er kun to klik væk, profil -> website :)

- I know, Googlede nu bare den adm. Direktørs navn da jeg synes det er den hurtigste vej...

Synes bare generelt ikke at det der opslag efterlader mig med følelsen af "der vil jeg arbejde!" og sidst jeg tjekkede var det ikke just fordi at programmøre var dem der gik mest arbejdsløse (ergo må firmaerne altså også lokke lidt).

Jeg kender Martin Hect Olsen fra mit tidligere job, hvor jeg bl.a. solgte / forhandlede deres produkter til IBMs iSeries platform.

Det er en spændende virksomhed og super produkter, så jeg kan kun anbefale jer at søge, hvis i har kvalifikationerne.

Indlæg senest redigeret d. 11.01.2011 19:04 af Bruger #9814
Synes det er sjovt at så store firmaer ikke engang kan skrive en ordentlig annonce.

Come on, skal man sidde og Google efter jeres navne for at finde ud af mere?
- Ja jeg ved godt i har slået et telefonnummer op men jeg kender da mange som ville foretrække at læse om jer først.

Hej Guys,

dette er de to virksomheder vi taler om.

www.comprendo.dk
www.system-metode.dk
(denne hjemmeside er under KRAFTIGE ændringer)

Jeg beklager manglende information. Men dette var en test om der var nogen respons denne vej. Vi kan tilbyde inspirerende kreativt miljø hvor tidens nyeste gadgets og digitale kanaler har vores kunders bevågenhed. System & Metode arbejder oprindligt med System i™ men disse kunder er i dag interesserede i at bruge alle de nye medier som andre. Comprendo er en kommunikationsvirksomhed der udspringer af reklamebranchen. I dag har vi fokus på digital kommunikation.

Vi arbejder efter et princip at GUI og frontend kommunikation og backend skal være 100% gennemarbejdet for at nå et succes produkt.

Ring og hør mere eller gå glip af fede opgaver og en 'fri' og kreativ arbejdsplads...

That's what I'm talking about ! :)

- Tjekkede i øvrigt jeres hjemmeside ud, ser ud til at være et super fedt sted...

That's what I'm talking about ! :)

- Tjekkede i øvrigt jeres hjemmeside ud, ser ud til at være et super fedt sted...

Tak du.

Har du netværk må du meget gerne gøre lidt reklame... vi bryder i øjeblikket lydmuren flere gange og mangler simpelthen bare - så meget - den eller de rigtige hoveder til at blive en del af løsningerne.
Har kun fået en enkelt henvendelse, der dog var kompetent.

Man må dog meget gerne være placeret i storkøbenhavn eller lign. da vi bor i Hørsholm.

Kenneth :)

Indlæg senest redigeret d. 13.01.2011 16:21 af Bruger #16359
t