Mange tak for alle jeres besvarelse.
Jeg ved endnu ikke nøjagtigt hvor megen trafik, webstedet kommer til at trække. Projektet er for en indisk restaurant i hjertet af Odense, men jeg formoder ikke, at det bliver en hjemmeside som tager særlig meget trafik. Jeg havde selv kigget på One.com og Cliche.dk, men er deres niveau langt under de andres?
One.com og UnoEuro.com vil jeg ikke anbefale af den ganske simple grund at de STADIG vælger at være afhængige af PHP safe mode on, til trods for at det er en forældet teknologi der slet ikke findes i næste version af PHP. Jeg synes ikke man skal støtte forældet teknologi.
Surftown har lige for nylig endelig fået slået deres safe mode fra. Kender flere der har brugt det i flere år uden de store problemer. Der var i en periode lidt problemer med nedetid, men da supporten blev kontaktet foreslog de at prøve at flytte webhotellet til en anden server og siden har der ikke været problemer.
Ellers kan jeg anbefale Meebox.net, som har alt fra den helt billige ende til den lidt dyrere, safe mode off, og en support der svarer inden for få timer stort set på alle tider af døgnet.