Hjælp til habbo Fansite

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej kan i hjælp mig med at lave en habbo Fansite

14 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Var 350 for meget??? Håber da ikke at det var det der skræmte ham væk for jeg let sænke prisen. 250.

No offense, hvis du kommer tilbage så sig endelig til Nicklas, så trækker jeg min udtalelse tilbage.

Men jeg har lidt den der følelse af at han var sådan en "Vil i lave det for mig type", også at dømme ud fra han kun var 16, hans ikke specielt velformulerede / uddybende spørgsmål, og så til slut det faktum at han var logget ind, den 4. efter de første svar var blevet afgivet, og alligevel har vi ikke fået nogen respons.

- Så tvivler på at han ville have givet meget over en 5'er i timen, hvis da overhovedet noget.

Indlæg senest redigeret d. 07.01.2011 00:45 af Bruger #14381

En smule mere specifikt?

Hvilke sprog, hvilket layout, hvilke krav til funktionalitet?

- Tilgiv mig men nu holder jeg mig på forkant. Hvis du siger du ikke er parat til at kode bare en smule af det selv, så er du gået forkert. Jeg siger det bare før du bliver flamet til døde ;)

Hvad kan du selv bidrage med?

Og er du villig til at betale?

Som de andre siger, må du fortælle noget mere specifikt hvad du skal bruge hjælp til.

- Og hvis du skal have os til at lave en hel side for dig, må du meget gerne fortælle hvad du vil betale for det. -Samt hvilke funktioner sitet skal have.

Har af en eller anden grund på fornemmelsen af vi ikke ser / hører mere til Nicklas :)

- dead thread -

Altså har selv købt et domæne idag habbook.dk men tænker lige lidt over hvem jeg skal lave min hjemmeside hos

Hvad sprog og hvilke platform.

I php html css liget som www.zabbo.dk eller www.shocknews.dk

Jeg tager 350 kr i timen.

Var 350 for meget??? Håber da ikke at det var det der skræmte ham væk for jeg let sænke prisen. 250.

<< < 12 > >>
t