string

Tags:    c++ asp.net

jeg har to strings en der hedder 1 og en der hedder 2.
1 indeholder: hele danmark
og så skal jeg have en kode der trækker de fire første tegn ud og lægger dem i stringen 2 så den indeholder: hele

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

10 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg har to strings en der hedder 1 og en der hedder 2.
1 indeholder: hele danmark
og så skal jeg have en kode der trækker de fire første tegn ud og lægger dem i stringen 2 så den indeholder: hele

Prøv
Fold kodeboks ind/udKode 

her er et eksempel der tager det første ord i str1 og sætter det over i str2 og så printer det ud kommentarene forklarer hvordan
/* starter en kommentar og */ slutter en kommentar
vis du selv vil bestemme antallet af ord der skal være i str2 så se følgende eksempel
Fold kodeboks ind/udKode 

sådan det burde være nok skriv hvis du har problemer, jeg har lavet en fejl eller givet det et forkert svar

Hvis det var et antal tegn så brug denne kode

Fold kodeboks ind/udKode 

hvis der nogle steder er nogle dumme kommentarer som også stod i den anden kode så er det fordi jeg har brugt den samme og ikke lavet alle kommentarer om

Burde du ikke selv lave dine lektier? ...

Burde du ikke selv lave dine lektier? ...

den kommentar kan jeg godt li' men det er ikke lektier...
jeg er 13 år går i 7 og de tingester på min skole ved ikke en skide om at taste på et´tastatur!!!!

så sådan noget for vi ikke lektier for i!!
jeg vil selv lave mine lektier
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

De foreslag der er kommet virker ikke i dev-c++ 4 så hvis ikke kender nogle der gør så ville de blive taget med glæde :D

*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

okay det virker nu skal jeg bare bruge en kode der sletter de første bogstaver i en string og så er jeg bare på toppen :D
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

okay det virker nu skal jeg bare bruge en kode der sletter de første bogstaver i en string og så er jeg bare på toppen :D

Her er så koden der fjerner et antal bogstaver istarten af en string, det tog mig lidt tid da jeg først skulle finde en måde at se hvor mange bogstaver der er i en string "str.size()" retunere hvor mange bogstaver der er i str og "str1 += bogstav" er det samme som str = str + bogstav, disse forklaringer var bare lige vis du ikke kendte dem
Fold kodeboks ind/udKode 

tak og den sidste ting, indtil videre, er hvordan konvertere jeg en string til en const char*

stringen hedder tal og const char*'en skal hedde cct
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

tak og den sidste ting, indtil videre, er hvordan konvertere jeg en string til en const char*

stringen hedder tal og const char*'en skal hedde cct

Når du siger "const char*" mener du så en pointer af typen const char der peger på en string?
i så fald er det enten umuligt eller ret svære en const char pointer peger på en const char variable ikke en string
forresten hvad skal du egentlig bruge alle de her koder til? Er det bare nogle test eller er du ved at lave et program?

[Redigeret d. 27/12-03 20:15:04 af KOEN]

nu er der et nyt behov det andet er skrottet!!

hvordan konverter man en string til en int?
giv helst et helt progr4am med header filer og det hele!
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *

t