Glædelig jul & godt nytår - 2010

Tags:    udvikleren-info

Kære Udviklere,

Endnu et år er ved at være gået, og om præcis en uge sender vi år 2010 på pension. 2010 var året hvor Udvikleren.dk havde været online i 10 år, hvilket i sig selv er lidt af en præstation, men det var også året hvor vi tog en alvorssnak om hvad Udvikleren egentlig var og hvad det eventuelt skulle blive til i fremtiden. Jeg har tænkt intensivt over det lige siden, og er kommet frem til en række punkter hvor det kunne være interessant at ændre på sitet, kraftigt inspireret af de udtalelser I er kommet med. Det har jeg gået og syslet med i den sidste uges tid, og jeg tror umiddelbart at der kunne komme en interessant, men også meget anderledes, version af sitet ud af det. Lige nu kunne jeg derfor godt tænke mig jeres største juleønske for Udvikleren.dk anno 2011 - hvad er det primære I kunne tænke jer at se tilføjet/ændret/opdateret/optimeret? Ud fra jeres største ønsker, samt mine egne ideer, vil jeg forsøge at skabe et endnu bedre Udvikleren.dk :)

Men nok business snak! Det her indlæg var lige så meget for at ønske jer en super god jul og et forrygende nytår! Jeg glæder mig til at se endnu mere til jer i 2011 :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Indlæg senest redigeret d. 24.12.2010 10:26 af Bruger #1
@Kasper: Okay, det var jeg ikke klar over.. :)

Men for alt i verden ikke en WYSIWYG!

Det bliver ikke WYSIWYG, det bliver som den nuværende editor, bare bedre :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Og når man kopiere fra kodebokse, ville det være nice hvis man kunne slippe for linjenumre.. :)

Ja enig, det har jeg også selv irriteret mig over. Jeg skal lige se om jeg kan komme på en løsning, ellers må vi ud i et workaround eller evt. droppe linjenumre :)

I øvrigt en lille opdatering: Jeg er stadig i fuld sving med den nye version af sitet, og indtil videre synes jeg faktisk at det går super godt! Der bliver virkelig rykket rundt på nogle ting denne gang, så I kan godt forvente et meget anderledes, men forhåbentligt også endnu bedre, Udvikleren.dk. Stay tuned :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Giv endelig lyd, hvis du mangler testere... :)

Ja enig, det har jeg også selv irriteret mig over. Jeg skal lige se om jeg kan komme på en løsning, ellers må vi ud i et workaround eller evt. droppe linjenumre :)

I øvrigt en lille opdatering: Jeg er stadig i fuld sving med den nye version af sitet, og indtil videre synes jeg faktisk at det går super godt! Der bliver virkelig rykket rundt på nogle ting denne gang, så I kan godt forvente et meget anderledes, men forhåbentligt også endnu bedre, Udvikleren.dk. Stay tuned :)

Det med linjenumrene kunne evt. løses vha. en tabel. Linjenumre i en kolonne, og kode i den anden :)

t