Kære Udviklere,
Endnu et år er ved at være gået, og om præcis en uge sender vi år 2010 på pension. 2010 var året hvor Udvikleren.dk havde været online i 10 år, hvilket i sig selv er lidt af en præstation, men det var også året hvor vi
tog en alvorssnak om hvad Udvikleren egentlig var og hvad det eventuelt skulle blive til i fremtiden. Jeg har tænkt intensivt over det lige siden, og er kommet frem til en række punkter hvor det kunne være interessant at ændre på sitet, kraftigt inspireret af de udtalelser I er kommet med. Det har jeg gået og syslet med i den sidste uges tid, og jeg tror umiddelbart at der kunne komme en interessant, men også meget anderledes, version af sitet ud af det. Lige nu kunne jeg derfor godt tænke mig jeres største juleønske for Udvikleren.dk anno 2011 - hvad er det primære I kunne tænke jer at se tilføjet/ændret/opdateret/optimeret? Ud fra jeres største ønsker, samt mine egne ideer, vil jeg forsøge at skabe et endnu bedre Udvikleren.dk
Men nok business snak! Det her indlæg var lige så meget for at ønske jer en
super god jul og et forrygende nytår! Jeg glæder mig til at se endnu mere til jer i 2011
Mvh.
Kasper (TSW)
Indlæg senest redigeret d. 24.12.2010 10:26 af Bruger #1