Er bc++ og vc++ det samme?

Tags:    c++ asp.net

I mange tutorials står fx ekemplerne er kompileret i bc++ eller vc++, jeg har fundet ud af at vc er microsofts visual c++ og borland er borlands c++, men har det endtlig noget at gøre med om det virker? Hvis jeg får et eksempel til vc++ virker det så også i bc++?
Det skal lige siges at det er i forbindelse med win32 api

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

sålænge der ikke er brugt Componenter fra Vc++ burder det også virker i bc++.

hvordan ved jeg om der er brug for komponenter er det meget sjældent man har brug for komponenter?

sålæge der ikke er brugt

sorry, min fejl

i vc++ kan man ligesom visual basic

bare klike på en knap og så tegne et tekstfelt, hvis det er sådan et projekt kan du ikke bruge det i bc++ ellers burde du kunne.

mvh.
Thomas Christensen

[Redigeret d. 25/12-03 18:33:20 af Thomas Christensen]

I mange tutorials står fx ekemplerne er kompileret i bc++ eller vc++, jeg har fundet ud af at vc er microsofts visual c++ og borland er borlands c++, men har det endtlig noget at gøre med om det virker? Hvis jeg får et eksempel til vc++ virker det så også i bc++?
Det skal lige siges at det er i forbindelse med win32 api

sålænge der ikke er brug Componenter fra Vc++ burder det også virker i bc++.

sålænge der ikke er brug Componenter fra Vc++ burder det også virker i bc++.

hvordan ved jeg om der er brug for komponenter er det meget sjældent man har brug for komponenter?

Tak jeg havde ellers problemer med kompilere følgende eksempel og troede det var fordi jeg bruger bc++, men det er bare fordi de har glemt at skrive #include<windows.h>:

Fold kodeboks ind/udKode 

t