Nav menu i AS2 til HTML

Tags:    html css

Hey,

jeg har problemer med min flash menu.

Når jeg tester .swf'en og trykker på en button med getURL scriptet på, siger den at den ikke kan finde html dokumentet som den linker til - problemet er, at den sti som den leder efter filen på, slet ikke eksistere - den har altså "opfundet" sin egen sti.

Hvad har jeg gjort galt her?

Hvis en af jer gider at kigge på det nærmere, så kan jeg emaile det til dig så du kan kigge koderne og alt det igennem.

For resten, jeg vil da gerne give nogle af de der point for svar, men jeg aner ikke hvordan man gør :)

På forhånd tak
-Mikael

det skal lige siges, at hvis jeg selv laver den sti og lægger html dokumentet hvor flash filen gerne vil finde den, virker det hele - men det er ikke rigtigt en mulighed, da den sti egentlig ligger udenfor sidens root mappe.

hah, undskyld, UPDATE:

Jeg har nu fået det til at virke, men menueen virker kun rigtigt når jeg går fra index siden til en af undersiderne. Prøver jeg fra en af undersiderne, så kan den ikke finde stien - html siderne linker til den samme flash fil og jeg er absolut clueless :)

Ok, jeg har lige fundet ud af hvad problemet er. Når man embedder et Flash object i HTML, så bliver stierne åbenbart relative til HTML filen. Jeg har ikke kunnet finde noget fix, men det er vidst et forholdsvis udbredt problem

LØSNING:

selvfølgelig at have alle html sider liggende i samme mappe, med risiko for at blive anholdt af HTML-politiet.

enig?

t