Hej.
Jeg er i gang med at lave en ny blog som snart går i luften.
Jeg mangler en til at designe mit logo. Lige nu ligger der bare et logo fra det Wordpress tema jeg har brugt til min blog.
Jeg kan faktisk godt lide den måde temaet er på og søger derfor noget ligende:
http://apple-blog.dk/wp-content/themes/iBlogPro/images/logo-iblogpro.pngLidt om bloggen:
Jeg har tænkt mig at denne blog med tiden skal blive den største Apple Blog her hjemme. Med nyheder, tips og tricks, og alt andet Apple relateret.
Hvem er jeg?:
Jeg er en fyr på 21 år der har stor interesse for Apple. Jeg har desuden solgt Apple produkter hele sidste år hvor jeg arbejdede som sælger i virksomheden Belle Balance A/S som nu er blevet en del af Atea koncernen. Jeg har gennem forskellige slagskurser opnået titlen Apple Sales Profesional.
Desværre er jeg i dag på SU og har derfor ikke råd til at hyre dig til at lave logoet, men hvis du mangler erfaring, men selv mener du kan lave et flot stykke arbejde er du meget velkommen til at prøve at lave et logo for mig.
Jeg har fundet frem til at temaets font er den der hedder Myriad Pro Bold. Den vil jeg gerne fastholde. Den har jeg hvis du skal bruge den.
Jeg vil selvfølgelig nævne dig på min "Om" side på bloggen. Så du kan blive hyret til andre opgaver.
Hvis der er noget du mangler siger du bare til.
Mvh
Aleksander Hansson