Tags:
php
Hey.
Står og mangler et færdigt script til min kommende hjemmeside, hvor brugerne kan betale et donor beløb, til min side, beløbet skal bestå af 3 betalings levels, fx. 30, 50 og 80 kr, men, hvordan får jeg paypal til at arbejde sammen med min hjemmeside om det?
Jeg har allerede en bruger på paypal, så mangler egentligt bare en her inde der har custum-made et script der passer til.
Nogen der kan hjælpe med et færdigt script?
4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
0
Forresten, det skal være sådan at man også skal indtaste sit brugernavn eller email et sted, også at den vender tilbage til min hjemmeside med det id så jeg kan tjekke op på hvem der har betalt osv, så de også kan få lidt credits/fame for at have betalt.
0
0
Nu har jeg siddet og kæmpet med de forskellige knapper, men, hvordan pokker får jeg den til at redirct til egen hjemmeside efter betalingen, så jeg kan registere på min hjemmeside at betalingen er gået igennem?
Og hvordan får jeg en bestemt kode til at køre igennem paypals system (Fx. min genereret sessions kode på Hjemmesiden) til at køre igennem paypal.com og tilbage til min side når brugeren har betalt eller ikke betalt?
Hjælp søges.