Hey gutter,
Jeg har fulgt jeres debat i løbet af dagen og tænkte at det var på tide at blande mig

. Jeg synes det er ærgerligt at der er gået lidt "krig" i diskussionen, for det er altid relevant at diskutere hvordan vi kan gøre sitet bedre, men jeg må nu erklære mig enig med Per i at det er formålsløst at sige "lav det på en anden måde, det fungerer ikke for mig". Personligt synes jeg at vores forums fungerer rigtigt godt til formålet, hvor phpBB jo er en noget mere generisk løsning. Der er altid plads til forbedring, og især søgefunktionen kunne helt sikkert godt være bedre. Det er noget jeg gerne har vil kigge på i noget tid, men endnu ikke fået gjort. Jeg kan heller ikke se hvorfor vi skulle fjerne pointene - enten synes man at det er sjovt og hyggeligt, eller også kan man jo bare ignorere dem. Det må være ganske simpelt

Som flere af jer også er inde på, så bæres siden til hver en tid af brugerne, både dem der stiller spørgsmål og dem der besvarer dem - vi kan ikke undvære nogen af jer

. Trafikken på sitet er faldet lidt i sammenligning med fx sidste år, men forhåbentligt går det snart den anden vej igen. Hvis I har flere gode forslag til hvordan vi kan få endnu mere gang i sitet, så lytter jeg meget gerne, men lad os forsøge at holde en god tone og formuleringer som "Gør dat, det er sådan jeg bedst kan lide det" - vi skal allesammen være her og tingene skal derfor gerne være det bedst mulige kompromis af hvordan vi allesammen gerne ser at tingene fungerer. Brian, du skriver adskillige gode forslag, samtidig med at du fortæller Per at der "ikke er så fedt herinde" - det forstår jeg ikke? Du er her vel af egen fri vilje, går jeg ud fra?

Jeg var i øvrigt i gang med bog-sektionen, men den ide jeg havde, fungerede alligevel ikke så godt som jeg havde håbet. Jeg har dog ikke opgivet endnu, så der skal altså nok komme noget nyt, om end jeg ikke tør sætte en præcis dato på

Men som en slags konklusion: Udvikleren.dk lever så længe I gider at bruge tid herinde, så hvis I har flere gode ideer til hvordan vi sørger for det, så kom endelig med dem! Jeg har sat denne tråd i fokus-boksen, i håb om at endnu flere vil deltage.
Husk også at I selv kan være med til at skabe mere aktivitet her på siden. Skriv nogle gode indlæg, nogle gode artikler og link til sitet fra jeres personlige websites og blogs, det hjælper alt sammen
Mvh.
Kasper (TSW)
Indlæg senest redigeret d. 04.11.2010 21:28 af Bruger #1