bare sørg for at der ikke er en constructor til klassen som initialisere den statiske variabel, da den i det tilfælde vil blive nulstillet hver gang en ny instance af klassen laves.
det burde der ikke være
Jeg har et problem, jeg har den her kode...
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace MCQuai
{
public class CmdAntiGriefLimit : Command
{
public override string name { get { return "antigrieflimit"; } }
public CmdAntiGriefLimit() { }
public override void Use(Player p,string message)
{
if (message == "") { Help(p); return; }
if (message == "1") { p.SendMessage("I cant believe you are this stupid..."); return; }
{
String antigrieflimitstring = "200";
System.Convert.ToInt32(message, Player.spamBlockCount);
Player.spamBlockCount = int.Parse(antigrieflimitstring);
if (Player.spamBlockCount == int.Parse(message))
{
p.SendMessage("AntiGriefLimit is now ");
p.SendMessage(antigrieflimitstring);
}
else
{
p.SendMessage("AntiGriefLimit has not been changed!");
}
}
}
public override void Help(Player p)
{
p.SendMessage("/antigrieflimit <number> - Sets the AntiGriefSystem limit.");
}
}
}
og får nu den error der hedder: "An error occured: Ugyldig base." in-game, når jeg skriver kommandoen
hvad betyder det??
er det min "System.Convert.ToInt32(message, Player.spamBlockCount);" ?
Indlæg senest redigeret d. 12.10.2010 15:47 af Bruger #16191