Time GMT+1 hjælp!

Tags:    javascript

Kære udvikleren.dk

Jeg har et problem med en javascript kode, for den er kodet til standard tid, og jeg vil gerne have konverteret den til GMT+1, hvordan gør jeg det?
Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Den skal bruges så der kommer en tekst hvor der enten står "God morgen", "God formiddag", "God eftermiddag" eller "God aften".

Mvh.
Daniele Buttigli

Indlæg senest redigeret d. 03.10.2010 12:22 af Bruger #16025
Kære udvikleren.dk

Jeg har et problem med en javascript kode, for den er kodet til standard tid, og jeg vil gerne have konverteret den til GMT+1, hvordan gør jeg det?

Den skal bruges så der kommer en tekst hvor der enten står "God morgen", "God formiddag", "God eftermiddag" eller "God aften".

Mvh.
Daniele Buttigli

Brug følgende metode i stedet:
Fold kodeboks ind/udKode 

Men hvorfor vil du have universel tid? Altså hvis den skal sige god morgen og god aften og sådan vil det ikke give mere mening at bruge den lokale tid? F.eks. hvis en kineser besøgte din side om morgenen i Kina?

Hehe, simpler can always be better... Når du ikke bruger variablen time til andet end at tjekke med i din if/else, så kunne du jo bare indtaste værdier -1, det ville give samme resultat.

Steffan: Det virker jo kun hvis brugerens computer rent faktisk er sat til UTC+2, og det har du ingen anelse om hvorvidt den er.

Steffan: Det virker jo kun hvis brugerens computer rent faktisk er sat til UTC+2, og det har du ingen anelse om hvorvidt den er.

Tænkte lige med røven. Mit primære område er serverside ;)

t