If...then sætning i HTML kode

Tags:    html css

Hej

Vi bruger et program til at generere firmaets Outlook signatur. Programmet er baseret på HTML kode.
Vi har nu brug for at have en engelsk signatur, hvilket som sådan ikke er problem. Brugerens titel skal også med i den engelske signatur, hvor tanken var at lade HTML koden "oversætte" fra dansk til engelsk titel.

Er det muligt at tilføje XML/XSL kode midt i HTML koden, og evt. hvordan?

Det hjælper nok ikke at se efter HTML når du skal have svar på dit spørgsmål. Se i stedet efter hvad det konkrete program du bruger kan, og spørg nogen der har forstand på dette program.

Hej

Vi bruger et program til at generere firmaets Outlook signatur. Programmet er baseret på HTML kode.
Vi har nu brug for at have en engelsk signatur, hvilket som sådan ikke er problem. Brugerens titel skal også med i den engelske signatur, hvor tanken var at lade HTML koden "oversætte" fra dansk til engelsk titel.

Er det muligt at tilføje XML/XSL kode midt i HTML koden, og evt. hvordan?

Pas på du ikke gør det for kompliceret.

Jeg kan slet forstå, at i bruger et program til genering af signaturer. Med mindre du mener en html-kode som bliver indsat som signatur?

Hvis det bare er en statisk html-kode, så burde det ikke være noget problem at lave en engelsk udgave. I Outlook 2010 er det muligt at have flere signaturer at vælge imellem. Jeg er næsten sikker på at foregående udgaver også har den samme funktionalitet.

Indlæg senest redigeret d. 25.08.2010 15:20 af Bruger #955
Det har godt nok ikke specielt meget med spørgsmålet at gøre. Var bare en skør ide til at bruge CSS til en switch:

Fold kodeboks ind/udKode 

Switchen er:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg kan godt nok ikke se nogen god grund til nogensinde at bruge det.

Indlæg senest redigeret d. 25.08.2010 20:15 af Bruger #5620
Den største udfordring er hvis man kører link kampagner i sin signature således kunderne kan klikke på det.

Typisk vælger man som firma kun at have een underskriftskode, hvor der står noget i retning af:

Best regards / med venlig hilsen

Brian Hvarregaard
Systems Engineer
GreenWeb Aps

Det vil sige at størstedelen alligevel er på engelsk.

Jeg lavede engang et helt program der fra centralt hold kunne skifte alles underskriftssignaturer med en bestemt en genereret af eksempelvis marketing. Blev vist 99,99% færdig med det :-)

t