Firefox....

Tags:    delphi

Hvordan får man en knap til at åbner et nyt faneblad (new tab) og går ind på en bestemt url, der står i en edit?



8 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan får man en knap til at åbner et nyt faneblad (new tab) og går ind på en bestemt url, der står i en edit?


og mned det mener du?



Hvordan får man en knap til at åbner et nyt faneblad (new tab) og går ind på en bestemt url, der står i en edit?


og mned det mener du?



Det der står? at åbne et nyt faneblad i firefox via en button og åbne en url der står i et edit.





at åbne et nyt faneblad i firefox via en button og åbne en url der står i et edit.


Fold kodeboks ind/udKode 



[Redigeret d. 25/09-05 22:47:00 af ansjos]

[Redigeret d. 25/09-05 22:47:56 af ansjos]



at åbne et nyt faneblad i firefox via en button og åbne en url der står i et edit.


Fold kodeboks ind/udKode 



[Redigeret d. 25/09-05 22:47:00 af ansjos]

[Redigeret d. 25/09-05 22:47:56 af ansjos]



Virker ikke?



Virker ikke?


Hmm. Det lyder mærkeligt, eftersom det virker for mig både i delphi 4 og 7. Kunne du ikke beskrive hvad fejlen er?



Virker ikke?


Hmm. Det lyder mærkeligt, eftersom det virker for mig både i delphi 4 og 7. Kunne du ikke beskrive hvad fejlen er?


JO, fejlen er at den bare åbner et nyt firefox vindue og altså ikke en ny tab.



JO, fejlen er at den bare åbner et nyt firefox vindue og altså ikke en ny tab.


ah! Det nok fordi jeg har slået den til at åbne nye vinduer i tabs i firefox. Ved ikke lige hvordan det skal gøres så.



JO, fejlen er at den bare åbner et nyt firefox vindue og altså ikke en ny tab.


ah! Det nok fordi jeg har slået den til at åbne nye vinduer i tabs i firefox. Ved ikke lige hvordan det skal gøres så.


Det virker også ved mig nu, installerede tabbrowser plugin.



t