Program til flash

Tags:    java

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave min eget flash generator program. På nettet findes masser af dem til fx. at lave flash menuer. Nogle af dem kan downloades. Fælles for dem er, at man bare skal udfylde nogle felter fx. og så genereres en swf-fil.

Men hvordan er de lavet. Jeg tænker der skal bruges en compiler til at lava swf-filen, men hvad skal jeg bruge til at programmerer en sådan app i java?

Håber I forstår hvad jeg mener.

1 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave min eget flash generator program. På nettet findes masser af dem til fx. at lave flash menuer. Nogle af dem kan downloades. Fælles for dem er, at man bare skal udfylde nogle felter fx. og så genereres en swf-fil.

Men hvordan er de lavet. Jeg tænker der skal bruges en compiler til at lava swf-filen, men hvad skal jeg bruge til at programmerer en sådan app i java?

Håber I forstår hvad jeg mener.

Den lette løsning ville nok være at lave en standard swf der henter indhold fra en option eller hvad det hedder eller en xml fil, og så er det egentligt bare xml'en man genererer og pakker sammen med swf'en ;)

Det er ikke lige mit speciale, men vil da tro det kan lade sig gøre på den måde..

t