Tags:
html
css
Hejsa
Så fik vi ny hjemmeside og webshop, jeg var 100% sikker på at det var sagen, men så opstod problemerne, selve siden er lavet i wordpress og med et eshop v.5 koblet til siden som shop modul.
Problemet:
Jeg har flere kunder der ligger varerne i indkøbskurven men når de så vil gå til kassen skriver den indkøbskurven er tom, min webdesigner og jeg selv troede der kunne være problemer mht hvilken explorer version kunderne bruger, men det sker for kunder med version 6,0 7,0 og også med 8,0, jeg bruger selv version 8,0 og fik et opkald fra en kunde idag som ikke kunne bestille så jeg tastede hans order, men han brugte 8,0 som jeg uden at kunne bestille.
Er der nogle der har gode råd til hvor vi finder denne fejl, det er ved at være en dyr fornøjelse i tabte order, så alt hjælp vil blive værdsat.
Siden er : www.jagtoasen.com
På forhånd mange tak.....!
Mvh
Torben Jensen
www.jagtoasen.com
2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Har lige prøve med Chrome - virker udemærket..
Kunne ikke lige forestille mig at det var et browser problem, men hvis det er, kunne det måske være noget med cookie timeout settings?
Har haft problemet med den slags før hvis klienten har et ur der ikke er stillet i samme tidszone some serveren er.
Jeg kan godt prøve at tage et kig på det, men så skal jeg have adgang til hele systemet.
Arbejder med den slags forhindringer til hverdag, så det skulle være muligt at finde fejlen. Send evt en besked til mig her på siden.