submit button disable, men...

Tags:    php

Når jeg trykker på en submit knap skal jeg have lavet en funktion der disabler den jeg trykkede på og 2 andre.

De 3 submit knapper skal også være disabled på alle andre sider, da submit-knapperne bliver includeret som en menu

Eks:
Fold kodeboks ind/udKode 

Nogen der ved hvad man kan gøre?
Håber mit indlæg er forståeligt :O

Indlæg senest redigeret d. 11.07.2010 18:39 af Bruger #10119
Når jeg trykker på en submit knap skal jeg have lavet en funktion der disabler den jeg trykkede på og 2 andre.

De 3 submit knapper skal også være disabled på alle andre sider, da submit-knapperne bliver includeret som en menu

Eks:
Fold kodeboks ind/udKode 

Nogen der ved hvad man kan gøre?
Håber mit indlæg er forståeligt :O

hmmm, er det noget javascript disable vi er ude i eller har jeg forstået dig forkert?

Kunne det sagtens være :).

Knapperne skal bare være disabled på alle sider. Problemet er at da jeg prøvede med javascript, kunne jeg opdatere siden også var knapperne ikke deaktiverede mere.

Så skal bare have fundet noget kode der kan deaktivere dem på alle sider

Kunne det sagtens være :).

Knapperne skal bare være disabled på alle sider. Problemet er at da jeg prøvede med javascript, kunne jeg opdatere siden også var knapperne ikke deaktiverede mere.

Så skal bare have fundet noget kode der kan deaktivere dem på alle sider

hmm, jamen det er da bare at sætte disabled="disabled" på knapperne når de bliver printet?

kan du give et kode eks? :)

kan du give et kode eks? :)

Jamen er ikke helt sikker på hvordan du udskriver dine knapper jo.

Er det noget php et-eller-andet eller hvordan? kan du ikke poste et stykke kode med lige der hvor de knapper er?

Hvis det er fordi du f.eks ikke vil have at folk skal dobbelt poste, eller bare double submitte, så skal du bruge javascript til det :).

t