Fil scanner.

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej Udvikleren.dk :)

Som overteksten siger så vil jeg meget gerne have hjælp til at lave en fil scanner.

Fil scanneren:
- Simpel design
- Online database
- mIRC scanner (hvis det er muligt)

Håber der er nogle der er villige til at hjælpe, da jeg ikke har den største viden indenfor programring af programmer.

18 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Vil du betale for at få det lavet, eller vil du bare have nogle tutorials til at kunne lave det selv, eller hvordan?

Det afhænger fuldstændig af prisen :)

10000 kr.

Den fil scanner - skal den alene søge efter filnavne og i registreringsdatabasen, eller skal den også kunne tjekke selve filen for hvad den indeholder? Altså selve indholdet?

Den fil scanner - skal den alene søge efter filnavne og i registreringsdatabasen, eller skal den også kunne tjekke selve filen for hvad den indeholder? Altså selve indholdet?

Hvis det er muligt at den kan søge efter indhold, gennem den online databasen der skulle være til den så ville det være lækkert hvis den kan :)

Dvs. du vil have et program der (på windows) scanner alle filer efter en fil du kender i forvejen?

Hvis det er windows, har du så forsøgt at lave en kommandoprompt, skrive: "dir minfil.dll /s" alternativt forsøgt dig med at søge efterden vha windows søgefunktion?

Hvis det "bare" er det du vil, er der vel ingen grund til at lave et program til det

Dvs. du vil have et program der (på windows) scanner alle filer efter en fil du kender i forvejen?

Hvis det er windows, har du så forsøgt at lave en kommandoprompt, skrive: "dir minfil.dll /s" alternativt forsøgt dig med at søge efterden vha windows søgefunktion?

Hvis det "bare" er det du vil, er der vel ingen grund til at lave et program til det

Det er ikke bare det jeg vil, jeg vil have en cheat-scanner af en art. Mig og nogle venner har holdt nogle store lan arancemanger i løbet af de seneste år. Det er dertil jeg vil bruge fil-scanneren, så jeg kan få tjekket alle computerne igennem når de ankommer til lan så man er sikker på de er cheat fri.

10.000,-!!!!!

For de penge kunne jeg lave en hjemmeside til dig, opsætte, installere og konfigurere din bærbare til dit trådløse 512 bit krypterede netværk, som jeg også købte til dig og sikre dig mod alskens virus og meget meget andet.

Ikke at jeg skal blande mig, men 10K lyder voldsomt, når man tænker på at GOOGLE rent faktisk kan hjælpe dig et langt stykke hen af vejen.
Hvis jeg kan lære at cykle, så kan du også lære at programmere og min cykel kostede ikke 10K.

<< < 12 > >>
t