Fil scanner.

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej Udvikleren.dk :)

Som overteksten siger så vil jeg meget gerne have hjælp til at lave en fil scanner.

Fil scanneren:
- Simpel design
- Online database
- mIRC scanner (hvis det er muligt)

Håber der er nogle der er villige til at hjælpe, da jeg ikke har den største viden indenfor programring af programmer.

18 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Dvs. du vil have et program der (på windows) scanner alle filer efter en fil du kender i forvejen?

Hvis det er windows, har du så forsøgt at lave en kommandoprompt, skrive: "dir minfil.dll /s" alternativt forsøgt dig med at søge efterden vha windows søgefunktion?

Hvis det "bare" er det du vil, er der vel ingen grund til at lave et program til det

Det er ikke bare det jeg vil, jeg vil have en cheat-scanner af en art. Mig og nogle venner har holdt nogle store lan arancemanger i løbet af de seneste år. Det er dertil jeg vil bruge fil-scanneren, så jeg kan få tjekket alle computerne igennem når de ankommer til lan så man er sikker på de er cheat fri.

Og hvad sker der så hvis de går på nettet og henter cheat der efter i har scannet deres computer eller de har en usb stik med hvor det ligger på?

Dvs. du vil have et program der (på windows) scanner alle filer efter en fil du kender i forvejen?

Hvis det er windows, har du så forsøgt at lave en kommandoprompt, skrive: "dir minfil.dll /s" alternativt forsøgt dig med at søge efterden vha windows søgefunktion?

Hvis det "bare" er det du vil, er der vel ingen grund til at lave et program til det

Det er ikke bare det jeg vil, jeg vil have en cheat-scanner af en art. Mig og nogle venner har holdt nogle store lan arancemanger i løbet af de seneste år. Det er dertil jeg vil bruge fil-scanneren, så jeg kan få tjekket alle computerne igennem når de ankommer til lan så man er sikker på de er cheat fri.

Hvis du vil have en fil scanner der tjekker for filnavne OG indhold, kan det jo tage evigheder at scanne hele computeren. Overvej en gut der har 2 hdd med 1.5tb på hver som begge er fyldt næsten helt op - det ville jo tage timer!

Jeg har faktisk et library liggende i Java til at pille jeg registrerings-nøglerne i windows.

Hvad jeg ikke forstår ved dette er at du vil søge lokalt efter filer. Hvis de ligger lokalt ved du vel hvor de er henne? Snydeprogrammer ligger sjældent i registreringsnøglerne.

Når dine filer nu ligger lokalt, hvorfor så ikke bare søge efter dem med dit OS? Jeg ved Mac, Windows og Linux har et sådant system.

fil scanner? hvad er det?

Altså som virus scanner, eller hvordan?

Ja noget lignede :) Den skal bare ikke scanner efter virus, det er mere efter cheat programmer til Hereos Of Newerth eller til Call Of Duty osv :)

Ja noget lignede :) Den skal bare ikke scanner efter virus, det er mere efter cheat programmer til Hereos Of Newerth eller til Call Of Duty osv :)

Så du vil have et stykke software der scanner efter specifikke filer i specifikke mapper eller på hele computeren eller hvordan?

altså f.eks. lede efter cheat.dll eller sådan noget?

Så du vil have et stykke software der scanner efter specifikke filer i specifikke mapper eller på hele computeren eller hvordan?

100% sådan ja :) Det skal være hele computer den scanner og hvis det er muligt den også scanner registartions database så ville det være meget bedre :)

Indlæg senest redigeret d. 11.07.2010 21:11 af Bruger #15996

100% sådan ja :) Det skal være hele computer den scanner og hvis det er muligt den også scanner registartions database så ville det være meget bedre :)

Hvilket sprog snakker vi om det skal laves i?

En hurtig søgning på google gav dette resultat: http://www.codeproject.com/KB/cs/ScanDirectory.aspx

Kan gøre noget af det du ønsker i C# - ved ikke lige med reg databasen..

Hvilket sprog snakker vi om det skal laves i?

En hurtig søgning på google gav dette resultat: http://www.codeproject.com/KB/cs/ScanDirectory.aspx

Kan gøre noget af det du ønsker i C# - ved ikke lige med reg databasen..

Jeg har ikke nogle krav angående hvilket system det skal udvikles i.
Det eneste der er vigtigt er at den kan scanne reg databasen og filer og har en database med de forskellige ting den skal opfange :)

<< < 12 > >>
t