Fra table-rod til CSS

Tags:    html css

Kære udviklere,

Jeg har et design som er bygget op på den gammeldags måde med tables, men vil gerne have den lavet med CSS og DIV's istedet. Derfor leder jeg efter en som har lyst til at bruge en smule tid på det.

Det er et ret enkelt design og bare en enkelt side der skal laves.
Det kan ses her -> http://walkie.jaded.dk

På forhånd tak
Morten

7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Når du siger lyst til. Mener du så gratis?

Martin -> Det er da stadig arbejds timer ;) uanset hvor nemt jobbet er, så tager det jo tid.

Hvis man er på udvikleren.dk, så er man havnet det forkerte sted. Her hjælper vi da hinanden. CSS, og HTML er ikke min stærke side, så det lader jeg andre om, men jeg ville da være ked af at kræve penge af en random gut for at skrive
Fold kodeboks ind/udKode 

Hvis I forstår min pointe.
Jeg ved godt at han vil have det lavet for sig, men man kan da smide nogle hints :) Jeg ville fx gerne vide hvordan hardcore CSS freaks centrerer en div... Har selv lige sat og brugt laaang tid på det.

Ja - på udvikleren hjælper vi da hinanden, men når det drejer sig om et totalt revamp af et site, er det alligevel nogle arbejdstimer der skal lægges i det, og som jeg foreslog gutten kunne han jo selv lære html/css ordentligt, men da denne løsning ikke var aktuel, må man jo betale sig fra det.

Med hensyn til centrering af en div:

style="margin:0 auto;"

Hej BrunO,

Ja det er lige det jeg mener.
Jeg har ikke nogle penge at smide i, så det skal virkelig være en som har lyst til at gøre det, bare fordi han/hun synes det er udfordrende eller bare gerne vil hjælpe :)

Mvh Morten

Hej BrunO,

Ja det er lige det jeg mener.
Jeg har ikke nogle penge at smide i, så det skal virkelig være en som har lyst til at gøre det, bare fordi han/hun synes det er udfordrende eller bare gerne vil hjælpe :)

Mvh Morten

Tvivler på at du finder nogen der ønsker at gøre det gratis (:

om ikke andet kunne du jo udnytte situationen til selv at lære at lave det ordentligt?

Om ikke andet må du smide hvad en freelancer nu tager for at lave den smule - ville mene det er maks en time til halvandes arbejde.
Er ikke helt sikker på hvad lønnen vil ligge på for et job som dette, men jeg tager selv 125kr/timen for den slags (udregnes i timer og minutter - ikke pr. påbegyndt time)

Ikke for at lyde snerpet, men er det ikke bare nogle divs, float:left; og clear:both; som udgangspunkt? Så kan han selv gå videre med det. Det behøver man da ikke røve ham penge for.

Hvis man er på udvikleren.dk, så er man havnet det forkerte sted. Her hjælper vi da hinanden. CSS, og HTML er ikke min stærke side, så det lader jeg andre om, men jeg ville da være ked af at kræve penge af en random gut for at skrive
Fold kodeboks ind/udKode 

Hvis I forstår min pointe.
Jeg ved godt at han vil have det lavet for sig, men man kan da smide nogle hints :) Jeg ville fx gerne vide hvordan hardcore CSS freaks centrerer en div... Har selv lige sat og brugt laaang tid på det.

t