Hej
Vi er et par gutter der har gang i et objekt orienteret PHP framework. Hele frameworket er designet omkring flere design patterns, vi bruger standard patterns som Singleton, Composite osv. Hele kernen af systemet er bygget op omkring MVA (ikke MVC, men næsten det samme). og standard configuration af systemet bygger på XSL og XML til at levere indhold.
Her er vores problem, jeg har selv været med på projekt i nogen år. ting er blevet gennemtænkt, lavet, lavet om, optimerert osv. og vi mener nu at vi er nået til et punkt hvor vi er klar til at vise verden hvad vi har rodet med og det vil vi gøre ved at release det under GPL, vores store problem er dokumentation: Da vi har siddet med dette system i så lang tid, har vi derfor til tider meget svært ved at se det fra en ny brugers perspektiv, og vi har derfor brug for nogen udviklere til at prøve køre vores framework, komme med lidt kommentare og input osv. specielt i forhold til at komme godt igang, hvad er næste skridt i hvordan gør jeg efter jeg er startet, hvilket emne skal være det næste og alt sådan.
Hvis alt dette lyder spændende så tag et kig forbi vores website
http://www.corelib.org , her finder du downloads, dokumentation, eller kom og besøg vores irc kanal #corelib på irc.freenode.net
MVH
Steffen
Indlæg senest redigeret d. 04.07.2010 20:38 af Bruger #4315