Hej, jeg er igang med at lave en hjemmeside med tekster af forskellige kunstnere,
men mit problem er at den udskriver det sådan her
L.O.C
Cassiopeia( 2002 )
01 - Fuck mig nu
Pede B
Et Barn Af Tiderne( 2001 )
01 - Titen her til PEDE B
L.O.C
Cassiopeia( 2002 )
02 - Bare en pige
Det den skal gøre er at udskrive det sådan her
L.O.C
Cassiopeia( 2002 )
01 - Fuck mig nu
02 - Bare en pige
Pede B
Et Barn Af Tiderne( 2001 )
01 - Titen her til PEDE B
Sådan her ser min database tabel ud
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `tekster_albums` (
`id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
`album` text NOT NULL,
`aar` text NOT NULL,
PRIMARY KEY (`id`)
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=3 ;
--
-- Data dump for tabellen `tekster_albums`
--
INSERT INTO `tekster_albums` (`id`, `album`, `aar`) VALUES
(1, 'Cassiopeia', '2002'),
(2, 'Et Barn Af Tiderne', '2001');
-- --------------------------------------------------------
--
-- Struktur-dump for tabellen `tekster_kunstner`
--
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `tekster_kunstner` (
`navn` text NOT NULL,
PRIMARY KEY (`id`)
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=3 ;
--
-- Data dump for tabellen `tekster_kunstner`
--
INSERT INTO `tekster_kunstner` (`id`, `navn`) VALUES
(1, 'L.O.C'),
(2, 'Pede B');
-- --------------------------------------------------------
--
-- Struktur-dump for tabellen `tekster_sange`
--
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `tekster_sange` (
`fk_kunstner` int(11) NOT NULL,
`fk_albums` int(11) NOT NULL,
`titel` text NOT NULL,
`nr` varchar(2) NOT NULL,
`lyric` longtext NOT NULL,
`brugernavn` text NOT NULL,
`godkendt` varchar(3) NOT NULL,
PRIMARY KEY (`id`)
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=4 ;
--
-- Data dump for tabellen `tekster_sange`
--
INSERT INTO `tekster_sange` (`id`, `fk_kunstner`, `fk_albums`, `titel`, `nr`, `lyric`, `brugernavn`, `godkendt`) VALUES
(1, 1, 1, 'Fuck mig nu', '01', '[1. Vers]\r\nJeg er alene med den platinblonde synder\r\nDer lader sine trusser falde til jorden mens hun nynner\r\nJeg er knækket på en helt ny måde\r\nOg jeg ku'' gi dig drømme, du aldrig har fået\r\nDu er min femme fatale, min undergang i sengen\r\nDu får mig til at glemme alt om livet derhjemme\r\nTroskabsløfter og ringen på min finger\r\nGiver efter i lyster af duften af kvinder\r\nSå jeg kigger helt forskruet på dig\r\nJeg vil bare ind i hovedet på dig\r\nSkub min skam væk som var den produkter,\r\nOg fortæl mig den løgn at vi er midt i noget smukt\r\nFor jeg ved aldrig hvad jeg har, før jeg mister det\r\nOg vi to vi er okay\r\nForelsker mig hver nat, for at se det ske\r\nSå det væk igen om dagen.\r\nFor du er det modsatte af solen når du skinner\r\nKnuser fire sovepiller, bare for at drømmen vare længere\r\n- Så kom!\r\n\r\n[Omkvæd]\r\nElsk'' mig nu, tag den helt derud\r\nHvor kun du og jeg ved\r\nHvor langt vi går, når alt forgår\r\n\r\n[2. Vers]\r\nMen jeg har ikke så meget at dele\r\nUdover et knust hjerte der bløder over det hele\r\nSå lad os smelte sammen, og så forsvind'' i larmen\r\nDu bedre end deres 12-skridts-program\r\nKa'' ik se fortiden i øjnene med god samvittighed,\r\nså vender blikket mod kvinder mens jeg blir'' ved\r\nFor ja, jeg er en svag person der tar'' den helt derud\r\nOg konstant altid falder for alt\r\nSå der er ingen vej tilbage\r\nJeg ved godt de sagde jeg skulle passe på\r\nFor det ville ende så galt\r\nSå jeg er planløs, kynisk, uden reaktion\r\nMen du kan gøre det godt lige nu\r\n- Bare kom!\r\n\r\n[Omkvæd]\r\nElsk'' mig nu, tag den helt derud\r\nHvor kun du og jeg ved\r\nHvor langt vi går, når alt forgår\r\n\r\n[3. Vers]\r\nFor du er sandheden, så svær at beskrive\r\nDu kunne få mig til at smage beviset på liv\r\nSplit min læbe på lidenskab, lad det løbe, og indtag\r\n- Følelsen af at være helt ved siden\r\nLuk min luftveje, fortæl mig jeg er din imens\r\nDu bruger din mund som om vi skændes\r\nUnderdanig og fastspændt\r\nHæld benzin på mine gløder og få dem antændt\r\nSå jeg kan mærke min facade gennemskåret af ild\r\nOg se flammen genskære inde i din pupil\r\nFor du guddommelig, ja du kvinden\r\nUden din krop er jeg ingenting\r\n- Så kom!\r\n\r\n[omkvæd]\r\nFuck mig nu, tag den helt derud\r\nHvor kun du og jeg ved\r\nHvor langt vi går, når alt forgår.\r\n[x2]\r\n', 'simonj', 'ja'),
(2, 2, 2, 'Titen her til PEDE B', '01', 'Jeg er pede B/\r\nDu skal ikke le/\r\nbare fordi jeg går med ble/\r\nDu kan finde dig en ske/\r\ngrave dit eget hul/\r\nfor du er bare et nul/\r\n', 'KoS', 'ja'),
(3, 1, 1, 'Bare en pige', '02', 'Hun gør det hårdt, du være end igår bla bla bla', 'simonj', 'ja');
Sådan her ser min Query ud
Select
tekster_sange.id As s_id,
tekster_sange.titel As s_titel,
tekster_sange.nr As s_nr,
tekster_sange.fk_albums As s_albums,
tekster_sange.fk_kunstner As s_kunstner,
tekster_albums.id As a_id,
tekster_albums.album As a_album,
tekster_albums.aar As a_aar,
tekster_kunstner.navn As k_navn,
tekster_kunstner.id As k_id
From
tekster_sange Inner Join
tekster_kunstner On tekster_sange.fk_kunstner = tekster_kunstner.id Inner Join
tekster_albums On tekster_sange.fk_albums = tekster_albums.id
Har i nogen idé om hvad jeg gør forkert?