Søger hjælp til dette javascript

Tags:    javascript

Jeg er nybegynder med javascript, er også løbet ind i et problem.
Jeg har fået en opgave, hvor jeg skal lave en udregningsformet til et blikkenslager firma.
Selve grundformen har jeg delvist løst, men har problem med at få den sidste beregningsdel med også.
Er der nogle der kan hjælpe?

Jeg har vedhæfter javasriptet, og det er den del med "Beregning incl. montage" hvor det er meningen at de 4 meter mål der indtastes skal + og x med timepris + transportpris og lægges sammen med den første beregning. Er det muligt ? :-)

<head>
<script type="text/javascript">
function processForm() {
//get form variables
var theItems = document.getElementsByName( "item" );
var theQty = Number( document.getElementById( "qty" ).value );
var theQty2 = Number( document.getElementById( "qty2" ).value );
var theQty3 = Number( document.getElementById( "qty3" ).value );
var theQty4 = Number( document.getElementById( "qty4" ).value );
var theQty5 = Number( document.getElementById( "qty5" ).value );
var theQty6 = Number( document.getElementById( "qty6" ).value );
var theQty7 = Number( document.getElementById( "qty7" ).value );
var theQty8 = Number( document.getElementById( "qty8" ).value );

//variable for selected item
var selectedItem;

//variable for order total
var orderTotal = 0.00;

//the display box
var outBox = document.getElementById( "total" );

//set selectedItem = checked item
for(var i = 0; i < theItems.length; i++) {
if( theItems.checked) {
selectedItem = theItems.value;
break;
}
}

//get price for selected item
switch(selectedItem) {
case "A":
total = 2.1483;
break;
case "B":
total = 2.5483;
break;
case "C":
total = 3.1483;
break;
default:
total = 0.00;
}

//figure final total
total = (total * 1.45 * theQty * theQty2 + total * 1.45 * theQty3 * theQty4 + total * 1.45 * theQty5 * theQty6 + total * 1.45 * theQty7 * theQty8 + 100) ;

//output to text box
outBox.value = "Kr." + total.toString();

}
</script>
</head>

<body>