Jeg har fået en PDF streng, kan jeg bruge den sammen med fpdf?

Tags:    php

Hejsa folkens.

Først og fremmest, så har jeg fået en streng som jeg skal kunne udlede pdf kode af siger dem jeg får strengen af. Jeg har dog ikke meget tiltro til det de siger, men nu spørger jeg her.

Jeg har fået denne streng:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg tænkte om man kunne indsætte den via fpdf for at teste, men jeg ved ikke lige helt hvordan og om man kan få lov at indsætte et stykke pdf kode selv med fpdf?

Dernæst er der nogen som har set noget der ligner dette og kan sige hvordan man skal håndtere det så kunne det være lækkert :)

Indlæg senest redigeret d. 14.06.2010 16:50 af Bruger #15912
4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det ligner en base64 streng.

Typisk kan du omskrive den base64_decode() og så sende en header med til browseren.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Hold k... du er en gud :) Det har virkelig trukket tænder ud det der :) Hvordan vidste du lige at det var 64bit codning, og hvad er meningen med at lave sådan en kryptering, er det bare fordi man ikke kan sende pdf i xml?

Indlæg senest redigeret d. 14.06.2010 17:17 af Bruger #15912
Hold k... du er en gud :) Det har virkelig trukket tænder ud det der :) Hvordan vidste du lige at det var 64bit codning, og hvad er meningen med at lave sådan en kryptering, er det bare fordi man ikke kan sende pdf i xml?

Det er ret let at se, at det er base64. Alfanummeriske værdier, plus og skråstreger, tit afsluttende med lighedstegn.

Binære data er ikke så velkomne i XML, så base64 er ofte brugt i XML.

Tak, det er lækkert at vide :)

t