søge alle filer på computeren

Tags:    delphi

JA nu er det så tid til jeg spørg lidt igen igen om delphi og denne gang om hvordan jeg søger hele computeren igennem for filer og lister dem i en list box.
jeg har lavet listboxen og knapperne og lidt features men mangler lidt hjælp til søge funktionen



<-->
Der er points at hente
Hvis du bare kan vente
<-->



5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
tja.. du skal vel bare søge alle drevene... hvordan man gør ved jeg ikke.... er det et virus program?


Nej men et cleaner program, der skal liste alle filerne den finder i en listbox, hvor man bagefter kan vælge at slette dem


Jeg vil mene du kunne bruge denne tutorial til noget så:

http://delphi.about.com/od/vclwriteenhance/l/aa051600a.htm

Mvh.
Rune Jensen
---------------------------------------------------------------------------
##The one who laugh last is the one who think slowest!##
---------------------------------------------------------------------------



tja.. du skal vel bare søge alle drevene... hvordan man gør ved jeg ikke.... er det et virus program?



tja.. du skal vel bare søge alle drevene... hvordan man gør ved jeg ikke.... er det et virus program?


Nej men et cleaner program, der skal liste alle filerne den finder i en listbox, hvor man bagefter kan vælge at slette dem



Held og lykke, hvor mange filer tror du selv der vil komme i den listbox?, ListBoxen kan slet ikke bære det. Samtidig med at det kommer til at tage mange minutter, måske op mod 15 minutter at liste alle filer. Og hvordan kan man afgøre om en fil skal slettes uden at kende konteksten.....held og lykke.....


(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto



Du kan gøre at man kan vælge alle filerne i en bestemt mappe



t