Tags
Forum
Artikler
Brugere
Stil spørgsmål
1
Login
Husk mig
php programør = firma andel
Tags:
php
Bruger #7371
@ 06.06.10 18:34
1
Hej. Jeg har stadig ikke fundet den rette som skal være en del af mit firma.
Jeg søger en der kan kan programmer PHP og css samt god forståelse for visuel god smag..
Jeg besidder selv en del af det, men mangler en til at spare med samt, en der har gåpå mod..
Tilgengæld, bliver du medejer at firmaet.
Du skal nok få en masse informationer, hvis du synes dette lyder spændende. Send mig en privat besked, så skal jeg nok vende tilbage til dig.
Med venlig hilsen Nikolaj Sørensen
Bruger #1151
@ 06.06.10 22:07
421
Hvilke firma, hvad for andel?
Bruger #8223
@ 06.06.10 23:35
1.065
Og så måske også et overblik over hvor store penge du regner med at forretningen vil indbringe -- samt hvor hurtigt i forløbet projektet forventes at give afkast.
Bruger #714
@ 07.06.10 05:25
321
Nu var det måske ret så relevant at nævne hvad i al verden dit firma forventer at beskæftige sig med. Man kunne jo formode at det er nogle websites eftersom PHP/CSS er involveret - men det er jo ikke ret meget at gå efter. Hvis du skal få nogle til at synes at det lyder spændende, så må du altså gøre en indsats for at sælge idéen.
Bruger #10410
@ 07.06.10 16:07
126
Hvis du kan fortælle lidt om dit firma, hvad det handler om, ville det være fint.
Kunne måske godt tænke mig at 'være en del af dit firma'. Kan ret godt PHP, og så er css overhovedet intet problem.
Bruger #7371
@ 18.07.10 00:29
1
Tak for de mange henvendelser super, det er med vilje jeg ikke har skrevet så meget om det. Da jeg render rundt med mere end en ide.
Karma barometer (30 dage)
Modtaget
Givet
X
Favorit hos
Forum tråde
Artikler
Tilføj til dine favorit tags
Fjern fra dine favorit tags