Programmør Søges.

Tags:    programmering

Hey Udvikleren.
Som mange af jer sikkert ved at esport i Danmark ved at udvikle sig rigtig meget. Sad derfor en dag og tænkte på hvordan man kan forbedre esporten. Kom derefter i tanke om at prøve starte noget DBA.dk bare denne gang kun med Gaminggear. Dvs. folk kan komme ind, sælge udstyr, bytte, købe udstyr til dem. Har indtil videre lavet et lille Eksempel af hvordan jeg håber det kommer til at se ud: http://www.bilderkiste.org/show/original/1127549647122/ScreenHunter_01_Jun._01_18.23.jpg

Funktioner:
VIP System.
Bruger System.
Admin System.

Nærmere indformationer om Funktionerne vil blive oplyst hvis nogen skulle være interesseret. Arbejdet håber jeg selvfølgelig nogen vil gå med til frivilligt, altså, frivilligt arbejde :-) Dog vil jeg love jer Livstids reklame i form af banners på siden.

Skulle nogen være interesseret? PM eller smid en kommentar.

9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg ved ikke. med boomtowns konkurs må jeg indrømme at jeg netop tror at esport i Danmark er på retur.

hvis man er en skoleelev med lidt for meget fritid? :D

- men vil du seriøst tage 100.000 kr. for sådan et lille projekt??

Hvorfor så ikke bare bruge DBA, QXL, eBay eller andet? Hvorfor opfinde den dybe tallerken selv?

Det er jo meget tid der skal smides i sådan et projekt, og med frivillig arbejdskraft vil jeg sige at du ikke får siden op og køre lige med det samme. Som projekt ville jeg sælge sådan et projekt til omkring 100k kr. - og du vil give reklamer til en værdi på 0 kr.

Prøver bare at stille tingene lidt i relief... i et hvert IT projekt er det en god ide at stille spørgsmål ved eksistensberettigelsen af projektet...

Hvorfor så ikke bare bruge DBA, QXL, eBay eller andet? Hvorfor opfinde den dybe tallerken selv?

Det er jo meget tid der skal smides i sådan et projekt, og med frivillig arbejdskraft vil jeg sige at du ikke får siden op og køre lige med det samme. Som projekt ville jeg sælge sådan et projekt til omkring 100k kr. - og du vil give reklamer til en værdi på 0 kr.

Prøver bare at stille tingene lidt i relief... i et hvert IT projekt er det en god ide at stille spørgsmål ved eksistensberettigelsen af projektet...

100k for en smule php kodning og et vip system?

100k for en smule php kodning og et vip system?

Det er altså ikke "bare en smule php kodning" der skal til, men ret meget arbejde.

100k er ikke ret meget, på min den "billige" takst, er de brændt af efter ca. en måneds arbejde - fuld tid. Kan dette projekt laves på under en måned?

Du skal tænke på at du har med folks dyre gaming udstyr og penge at gøre. Jeg tror det er i din interresse at det bliver lavet ordenligt, og ikke hacket sammen af en eller anden selvlært skoleelev med for meget fritid(ikke fordi der er noget i vejen med at være det, kan man vel godt sige jeg selv er...)

hvis man er en skoleelev med lidt for meget fritid? :D

- men vil du seriøst tage 100.000 kr. for sådan et lille projekt??

* Grafik og layout, løn til grafiker: ca 15k
* Implementering af layout/grafik: ca. 2k
* Brugersystem, med oversigt over egne varer: 10k
* Vare system: 10k
* Køb/salg system : 10k
* Test/dokumentation: 20k
* Ledelse (møder): 10k
* Alt det andet (og det er som regel det meste): resten af pengene

Du skal så huske på min timeløn ligger på mellem 600 og 800 kroner, for de penge skal jeg betale moms, skat, have forsikringer, afbetale udstyr (computere, tlf), betale lokaler, Betal strøm/vand/varme, selv have løn, selv have pension. Og er jeg syg, eller holder ferie, så skal jeg også selv betale det, der kommer jo ingen penge i kassen.

100k får hurtigt ben at løbe på

Indlæg senest redigeret d. 06.06.2010 19:43 af Bruger #2730
hmm.. ja kan jeg godt se :)

t