Problem med PHP kontaktformular

Tags:    php

Hej.

Jeg har fået et problem med min "bestillingsformular" som jeg er ved at opsætte, da jeg prøver at få alle bestillings/kontakt formularer online istedet for "gammeldags" kopier ud og send/fax sider.

jeg har lavet et par stykke nu, og de sidste 3 jeg har lavet virker fint, og nu denne kode med problemer med bl.a. at den kører hele koden når man åbner den, hvor den skal vente på der bliver indgivet data i tekstfelterne og samt når man trykker send sker der ikke noget (ligesom koden er afviklet når den åbnes og ligeglad bagefter)

Jeg har forsøgt at ud kommentere koden og der er stadig problemet i den mail-kode jeg har udviklet til systemet.

så jeg prøvede med ny kodetekst igen, byggede dem op og testede efter næsten hver linie blev skrevet. men samme problem igen.

Jeg håber i muligvis kan se fejlen og give en mulig løsning :)

Koden er her:

Fold kodeboks ind/udKode 

Tak-

Anders

Indlæg senest redigeret d. 28.05.2010 13:15 af Bruger #15919
2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er ikke sikker på at jeg forstår din fejlbeskrivelse, jeg vil gerne prøve at hjælpe dig, hvis du kan forklare det på en anden måde?

Beskriv hvad programmet skal gøre, og hvordan den skal gøre det, og hvordan brugeren skal bruge det.

Lad mig give et eksempel:

Brugeren åbner siden -> udfylder formen
Brugeren submitter formen -> bliver sendt til PHP_SELF?variable=1&step=2

Brugeren bliver præsenteret for sin indtastninger til verifikation af indtasting
Brugeren konfirmere sine indtastning og submitter igen -> bliver send til PHP_SELF?variable=1&step=3

Dataen bliver behandlet, kontrolleret
Dataen bliver sendt afsted per mail.
Brugeren bliver præsenteret for fejl/success og tak for denne gang besked.

Noget i den stil XD, hvis det var til at forstå?

Hej Nicolai,

Ja noget i den stil.

-beklager jeg ikke har haft svaret, har været på uanmeldt kunde-rejse så er først kommet tilbage idag.

Men må først og fremmest sige, at når jeg kører koden, så når man åbner siden (web) så kører den hele koden igennem uden breaks. og når man der efter submitter sker der intet.

t