Table row drop down.

Tags:    javascript

<< < 12 > >>
Hejsa. Jeg vil gerne lave noget, som gør at jeg kan klikke på mit tabel row, altså ikke header, men når jeg så klikker på den skal der komme en div frem under den, som indeholder samme information. Jeg har den drop down, men jeg kan ikke få informationen fra tabel til div.

Jeg har følgende kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Og bare et ganske normal <tr><td></td></tr> tabel. Div skal vise sig når man klikker på en tekst inde i row og div skal indeholde informationerne fra præcis det div som der blivet klikket på.

Håber I kan hjælpe :D

Indlæg senest redigeret d. 26.05.2010 09:53 af Bruger #15047
Jeg tror ikke den kode du har vise har noget at gøre med det du vil. Det ligner mere noget du har fundet på en alt for gammel hjemmeside. Koden snakker jo om Internet Explorer 4 og Netscape 4.

Kan du ikke prøve at forklare hvad du vil og hvad du har prøvet, helst ved at give et link til hvad du har prøvet.

Jeg tror ikke den kode du har vise har noget at gøre med det du vil. Det ligner mere noget du har fundet på en alt for gammel hjemmeside. Koden snakker jo om Internet Explorer 4 og Netscape 4.

Kan du ikke prøve at forklare hvad du vil og hvad du har prøvet, helst ved at give et link til hvad du har prøvet.

Jeg har ikke lige åbnet til min local server, så det bliver lidt svært at vise. Men koden virker fint i Chrome 5.0 og Firefox 3.6, samt IE8. Dog får jeg ikke mine tabel informationer i selve drop down :( Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal bære med af med det. Men hvis det er nødvendigt åbner jeg lige for min server senere. Jeg snakker om en drop down som også er I noget som hedder Sourcebans, kan ses her: http://playline.dk/sb/index.php?p=banlist
Når man så klikker på et ban bliver der vist nogle ekstra informationer, som ligger i dropdown :)

Indlæg senest redigeret d. 26.05.2010 15:35 af Bruger #15047
Den simple version:

Fold kodeboks ind/udKode 

Mere advanceret hvis du vil have den skal folde langsomt ud, kan du bruge setInterval/setTimeout og hide overflow etc.., eller hvis du ikke vil load all information men have din brugere skal vente på at hente den fra nettet kan du bruge AJAX.

Tusinde tak, det virker suverænt :D

Okay nu har jeg prøvet med følgende. Og det virker fint, men ikke som det skal. Jeg har gjort sådan her:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg vil gerne have den til at vise et div inde i foreach, som ikke er vist i min kode der, men jeg kan ikke få det til at virke. Den viser ingen ting når trykker der på. Men den kode over virker fint, den viser bare et ekstra TD.

Det der gav minemal mening.

Det ville muligvis være lettere at forstå hvis du skrev HTML koden for hvordan det ser ud når det skjult og HTML koden for hvordan det ser ud når det ikke er skjult.

At vise en div som ikke findes kan formentlig godt være relativt svært.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

Nogen som kunne hjælpe? :D

Fold kodeboks ind/udKode 

Den her gør det samme som før som også er det du viser, hvis de u reelt ville have er en popup burde bede om det.

Indlæg senest redigeret d. 30.05.2010 21:56 af Bruger #5620
Hejsa jeg prøvede lige men det virkede ikke. Jeg vil bare have sådan at den falder ned :(

<< < 12 > >>
t