Oprette en ny html side vha php

Tags:    php

<< < 123 > >>
Hej,

Kan man få et php-script til at oprette en ny side vha af scripting?

Altså så man direkte fra hjemmeside opretter et nyt dokument, f.eks. et html dokument. Sådan et slags mini csm system.

På forhånd tak!

Mvh Bjarke

26 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jo det kan du godt så skal du bare tjekke det med if sætninger

du tjekker du om den fil du er igang med at oprette allerede findes, hvis den gør det så skal den ligge +1 til tallet

Tak Robert!

Jeg tænkte dog mere på en metode der var lidt mere dynamisk. Ikke så meget hardcoding.

Kan man ikke skrive i scriptet at hvis: mypage[1].html findes allerede så opret mypage[2].html osv..

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 18.05.2010 16:18 af Bruger #2695
Jeg glemte at nævne at det kunne også være smart hvis man selv kunne fra gang til gang hvad navn filen skulle have

Jeg har fulgt med i denne tråd, og har med det prøvet noget nyt.
Nu syntes jeg at det er så sjusket at al kode står på en lang linie, hvordan er det man får det til at skifte linie.

Det sidste kodeeksempel virker forøvrigt ikke, man får bare en fil der hedder 1 uden noget "efternavn" .html

Fold kodeboks ind/udKode 

Tusinde tak Robert! Du har tjek på sagerne!!!

Jeg har fulgt med i denne tråd, og har med det prøvet noget nyt.
Nu syntes jeg at det er så sjusket at al kode står på en lang linie, hvordan er det man får det til at skifte linie.

Det sidste kodeeksempel virker forøvrigt ikke, man får bare en fil der hedder 1 uden noget "efternavn" .html

Fold kodeboks ind/udKode 

Ups...havde lige siddet med noget Java hvor man konkatenerer med '+' operatoren :-)

Hvis der er nogen der skulle være interesseret i mit script er det her:
Fold kodeboks ind/udKode 

Lidt roddet sat sammen, men det virker.

Hvad har du afkode i myform1,php

Indlæg senest redigeret d. 19.05.2010 12:59 af Bruger #12703

Indlæg senest redigeret d. 19.05.2010 12:59 af Bruger #12703
<< < 123 > >>
t