Copy / Paste ?

Tags:    delphi

Når jeg surfer rundt med Twebbrowser kan jeg godt f.eks. kopirer en tekst fra ie eller word også sætte din ind i f.eks google i Twebbrowser virker det fint. Men tager jeg nu noget i Twebbrowser og kopirer så kan jeg slet ikke sætte det ind .. det er ligesom om det slet ikke ligger det over i udklips holderen ..

Hvordan får jeg copy funktionen i TWebbrowser til at virke ?

Mvh Skov
www.xcc.dk
skov@xcc.dk
Msn : xcc2@hotmail.com



5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Den hedder Twebbrowser i D6 :)

Du skal gøre følgende :

i din uses i din unit indsætter du activx
USES
{...,}ActiveX;

Tilsidst i din Unit anbringer du :

initialization
OleInitialize(nil);

finalization
OleUninitialize;
end.




Når jeg surfer rundt med Twebbrowser kan jeg godt f.eks. kopirer en tekst fra ie eller word også sætte din ind i f.eks google i Twebbrowser virker det fint. Men tager jeg nu noget i Twebbrowser og kopirer så kan jeg slet ikke sætte det ind .. det er ligesom om det slet ikke ligger det over i udklips holderen ..

Hvordan får jeg copy funktionen i TWebbrowser til at virke ?

Mvh Skov
www.xcc.dk
skov@xcc.dk
Msn : xcc2@hotmail.com


TWebbrowser? hvad fanden er det?

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk




TWebbrowser? hvad fanden er det?

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk


Ja..den burder hedde TInternetExplorer. Det er det hvide "vindue" hvor indholdet i internet explorer bliver vist.


-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------



Nej ... det hedder så TWebbrowser i D5 & 6 har ikke kigget i min 7'er men jo det hedder TWebbrowser ....

PS ... lad være med at poste ligegyldige indlæg ... jeg forventer et svar tak ...



Der ikke ihvertfald ingen TWebBrowser i D7 Personal. Jeg går ud fra at det bare er micr$ofts WebBrowser ActiveX control som er importeret til Delphi.

Men jeg kan ikke se at der er nogen problemer hvis det bare er ganske almindelig ctrl+c + ctrl+v. Jeg kan copy'n'paste fra webbrowser'en til både TEdit, TMemo og TRichEdit uden problemer. Måske skulle du prøve at opdatere din InternetExplorer, hvis du da ikke kører med den nyeste...



t