Google fanger ikke mine meta tags..

Tags:    php

Hej Alle..

Jeg har lidt af et problem. Jeg har forsøgt at slettet .php fra mit filsti for at lave nogle pænere urls via min .htacess fil. Det er gået fint men nu er der opstået et andet problem. Google fanger ikke mine meta tags..

Min .htacess ser således ud:

Fold kodeboks ind/udKode 

Noget der har en idé til en løsning eller en måde problemet at løses på.

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey,

For det første har jeg svært ved at gennemskue hvordan dine URL's har noget med dine meta tags at gøre? :)

For det andet så er det sådan med Google at de, mig bekendt, selv vælger om de vil bruge dine meta tags eller om de hellere vil bruge information de selv har fundet på dine sider. Det er dog muligt at du bare skal være lidt tålmodig, men du kan jo prøve at vise os dine meta tags i stedet for indholdet af din .htaccess fil :)

Mvh.

Kasper (TSW)

domænenavn ville være at foretrække her, man skal virkeligt fucke op i sit markup for at google ikke kan indexere, så håber da der er andet galt end metatags står for kludret :)

Hej drenge, tak for svarene, her er mit domænenavn samt metatags.

Det eneste jeg ved er at når jeg kører uden .htacess filen fungere det hos Google.

Mine hjemmeside er http://rasmusnielsen.dk/ og meta tagsne burde stå i kildekoden.

det ser meget fint ud client side mæssigt, så Google burde spise dine meta tags, som det fungerer nu.

Men når det så er sagt, så kan der sagtens gå lang tid fra at du har lavet ændringer og tilføjet korrekte meta tags, til at google får det rettet i deres databaser/index. (kan nemt gå 1-2 måneder, hvis din side ikke er særlig vigtig i googles øjne - meta tags er google ikke altid lige hurtige til at spise ændringerne i, især ikke hvis der ikke er sket nyt på siderne, eller hvis der ikke er kommet nye links til siden eller andet der indikerer aktivitet på hjemmesiden.).

Det morsomme er dog at hvis jeg ikke bruger .htaccess filen så fanger google dem indenfor et par timer?

t