problemer med submit

Tags:    javascript

Hej alle. Jeg har denne kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

og et stykke javascript til Onsubmit delen der ser sådan her ud

Fold kodeboks ind/udKode 

Mit problem er, at den poster når jeg beder den om det. Den bliver bare stående, og skifter ikke siden som den burde gøre.
Det virker med alle mine andre forms. Nogle ideer til en Evt. fejl?

på forhånd tak.
Jonas

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvorfor laver du en instans af objektet(new Querys) for derefter at kalde statiske metoder(::GetOne) fra den?

Hvis du vil have en instans, så sig $data->GetOne, ellers bare sig Querys::GetOne uden at lave en instans af objektet.

Jeg ved ikke om det er problemet, men det vil være en god start at få styr på dét :)

Når man trykker på submit kommer fejlbeskeden "unterminated string literal", men man kan ikke se hvor den kommer, fordi den kommer fra noget kode indlæst dynamisk. Men det er nok denne kode:

<form id="form1" name="form1" method="post" action="javascript:;" onsubmit="afslut(
'?month=4&day=27&year=2010&v=1
&navn=' + document.getElementById('calName').value + '
&service=' + printValue('service') + '
&desc=' + document.getElementById('calDesc').value + '
&dato=' + document.getElementById('calDate').value + '
&tillservice=' + printValue('service2') + '
&Submit=' + document.getElementById('Submit').value + '
&email=' + document.getElementById('email').value + '
&telf=' + document.getElementById('fon').value );">

Her er der den fejl, at der er linjeskift i tekststrengene. Det må der ikke være. Fjern linjeskiftene eller sørg for at start-apostroffen flyttes ned i starten af efterfølgende linje.

Hehe ja. Ved godt mit kode roder noget så forfærdeligt. Men det virker som det skal, det er dog Javascript delen af det der fucker på den del der. og kan simpelthen ikke finde problemet i det.
Ellers tak for svaret :)

Upload koden et sted og giv os et link så vi kan køre den og se hvad der går galt, så vi ikke behøver gætte os frem ud fra koden vist her i forummet.

Jesper.
Det ville jeg meget gerne, men der er ikke nogle fejl meddelser.
Det er meget nemt at forklare.

Jeg udfylder formen. Trykker submit. Og intet sker :)
Den bliver bare stående, istedet for at skifte som den bør.

Jeg er ikke interesseret i at se nogen fejlmeddelelser. Jeg er interesseret i at køre koden og se hvad der sker i Firebug. Men Firebug understøtter ikke PHP-kode postet i udvilkeren.dk's forum. Den understøtter kun kørende hjemmesider, der kan ses i browseren.

http://94.145.148.212/TimeIt/test.html

Klik -> Bestil en tid
Tryk på en dato. Så er du ved formen. det er "Submit" knappen der trigger function.

t