Hej
Jeg sidder og prøver at sætte en kontaktformular op i php. De første par gang jeg testede den virkede den fint og jeg fik sendt en mail til min mailadresse fra hjemmesiden. Nu er problemet så at jeg ikke kan få den til at virke mere. Jeg har prøvet at sætte mere simple formulare ind for at se om jeg kunne få det til at virke, men også uden held.
Jeg har webhotel hos one.com ved ikke om det kan have noget med det at gøre!? Jeg er forholdsvis ny i php så enhver hjælp vil blive værdsat... pft
Her er koden:
<?php
if($_POST['Submit'])
{
$navn = $_POST['navn'];
$email = $_POST['email'];
$besked = $_POST['besked'];
$tlf = $_POST['tlf'];
$til = 'min@mail.com';
$emne = "Besked fra: $navn";
$fra = "From: $email";
$indhold = "
Besked: $besked
Navn: $navn
Telefon: $tlf";
mail($til, $emne, $indhold, $fra);
echo "beskeden blev afsendt";
}
?>
<form name="mail" method="post" action="<?php print $_SERVER['PHP_SELF'];?>" onReset="return confirm('Er du sikker på at du vil slette alt?');">
<table width="379" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tabel">
<tr>
<td width="75" height="50" align="right" valign="middle"><span class="style8">Besked:</span> </td>
<td width="270" height="110" align="right" valign="middle"><textarea name="besked" cols="30" rows="6" class="textarea"></textarea></td>
</tr>
<tr>
<td height="35" align="right" valign="middle"> Navn: </td>
<td width="270" align="right" valign="middle"><input name="navn" type="text" class="input" size="38"></td>
</tr>
<tr>
<td height="35" align="right" valign="middle">Tlf: </td>
<td width="270" align="right" valign="middle"><input name="tlf" type="text" class="input" size="38">
</td>
</tr>
<tr>
<td height="35" align="right" valign="middle">E-mail: </td>
<td width="270" align="right" valign="middle"><input name="mail" type="text" class="input" size="38"></td>
</tr>
<tr> </tr>
<tr>
<td align="right" valign="top"></td>
<td></td>
</tr>
<tr valign="bottom">
<td height="30"> </td>
<td height="30" align="right" style="padding-right:27px;">
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td>