Problem med PHP kontaktformular

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej

Jeg sidder og prøver at sætte en kontaktformular op i php. De første par gang jeg testede den virkede den fint og jeg fik sendt en mail til min mailadresse fra hjemmesiden. Nu er problemet så at jeg ikke kan få den til at virke mere. Jeg har prøvet at sætte mere simple formulare ind for at se om jeg kunne få det til at virke, men også uden held. :(
Jeg har webhotel hos one.com ved ikke om det kan have noget med det at gøre!? Jeg er forholdsvis ny i php så enhver hjælp vil blive værdsat... pft :D

Her er koden:

<?php
if($_POST['Submit'])
{
$navn = $_POST['navn'];
$email = $_POST['email'];
$besked = $_POST['besked'];
$tlf = $_POST['tlf'];

$til = 'min@mail.com';
$emne = "Besked fra: $navn";
$fra = "From: $email";

$indhold = "
Besked: $besked
Navn: $navn
Telefon: $tlf";

mail($til, $emne, $indhold, $fra);

echo "beskeden blev afsendt";

}
?>
<form name="mail" method="post" action="<?php print $_SERVER['PHP_SELF'];?>" onReset="return confirm('Er du sikker på at du vil slette alt?');">
<table width="379" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tabel">
<tr>
<td width="75" height="50" align="right" valign="middle"><span class="style8">Besked:</span> </td>
<td width="270" height="110" align="right" valign="middle"><textarea name="besked" cols="30" rows="6" class="textarea"></textarea></td>
</tr>
<tr>
<td height="35" align="right" valign="middle">  Navn: </td>
<td width="270" align="right" valign="middle"><input name="navn" type="text" class="input" size="38"></td>
</tr>
<tr>
<td height="35" align="right" valign="middle">Tlf: </td>
<td width="270" align="right" valign="middle"><input name="tlf" type="text" class="input" size="38">
</td>
</tr>
<tr>
<td height="35" align="right" valign="middle">E-mail: </td>
<td width="270" align="right" valign="middle"><input name="mail" type="text" class="input" size="38"></td>
</tr>
<tr> </tr>
<tr>
<td align="right" valign="top"></td>
<td></td>
</tr>
<tr valign="bottom">
<td height="30"> </td>
<td height="30" align="right" style="padding-right:27px;">
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td>
<input name="send" type="submit" value="Send" /></td>
<td> </td>
<td><input name="Submit2" type="reset" class="button" value="Reset"/></td>
</tr>
</table>

</td>
</tr>
</table>
</form>

11 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hmm prøvede lige koden af og har modificeret den lidt men jeg har kun prøvet den af på min udviklings server og den er ikke sat op til mail i php.ini

men det her er hvad der kom ud af det men jeg får som sagt denne fejlmeddelelse:

Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in håber C:\wamp\www\test\mail.php on line 25

som kommer fordi min server ikke er sat op til det
Håber du kan bruge det

Fold kodeboks ind/udKode 

<< < 12 > >>
t