Kære Udviklere.
Jeg har en server stående som gerne måtte bruges noget mere.
Jeg sidder ofte og konfiguere et eller andet for at gøre den mere effektiv.
Jeg søger derfor en eller flere der være med i en 3 måneders periode hvor vi tester hostings mulighederne af hos
Mig og finder ud af hvad der kan gøres bedre, hurtigere, mere stabilt og bedre funktionelt.
Idé'er og råd modtages gerne.
Til denne opgave har jeg en "overskuds" msn jeg sjælent bruger, hvor på jeg ofte er online for at tjekke beskeder fra dem jeg har på serveren, så jeg kan ordne de fejl der opstår under den 3 måneders korte process.
Er der nogen der vil "lege med"?
Maskinen jeg har stående har flg:
Omkring 3 til 3,3 GigHertz, Core2 Dual-Core, 64 Bit
500 Gig disk (SATA-300)
4 Gig ram (PC6400 Mener jeg - Hæng mig ikke op på det)
10/100/1000 GigBit netkort.
Ja, der mangler ikke noget pt, måske jeg kunne gøre noget mere ud af pladsen, men, hvis vi i første omgang tester systemet af med 5-10 brugere, bør man nu godt kunne acceptere at dele pladsen, indtil videre.
----
Der er ingen backup på systemet, så man må selv sørge for at hente sine ting ned, deri kan jeg nok lave noget kodeværk så man får tilsendt sin sidste nye data til email eller noget i den stil som txt fil, eller hvad jeg nu kan kode mig frem til
----
Er netop er blevet tilbudt en 25/25 Linje +/- Hvad man nu vælger, men, går vi udfra den 25/25 linje, og de 5-10 brugere vil smide en
lille mønt i samlingen, kan nettet jo også betales, uden problemer.
Er der nogen der er frisk?
Mit mål er at forsøge at lave en billig host der fungere uden backup og for meget "digedar".
Mvh. Danni.
PS. Forslag, råd, idé'er og meget mere modtages gerne.