Netværks programmering

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Hejsa. Jeg vil gerne have lavet et program, som kan lytte efter TCP forespørgelser på en bestemt port. Det skal skrives i C++. Jeg har kigget rundt omkring på hjemmeside fundet vha. Google. Det meste af det virkede ikke, eller det hele virkede ikke. Programmet skal være i stand til at modtage flere end én foresprøgelse af gangen, dog skal de vente op i kø, eftersom det er TCP der er protokollen. Foresprøgelsen bliver sendt vha. PHP fra en ekstern maskine og programmet skal være i stand til at læse MySQL oplysninger fra en database, samt det være i stand til at svare tilbage til forspørgeren.

Så er der nogen som har erfaring med dette eller lignede, eller kender et sted hvor der er nogle guides eller har noget liggende som de kan vise?

- Mvh Magnus.

13 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Okay nu er jeg så kommet til guide 3. Jeg har ikke header filen Mutex.h, den var ikke i den forstående guides? Hvor mon den kan være? :D

Okay nu er jeg så kommet til guide 3. Jeg har ikke header filen Mutex.h, den var ikke i den forstående guides? Hvor mon den kan være? :D

http://www.udvikleren.dk/C/Article.aspx/194/

Nu får jeg så disse fejl:
Fold kodeboks ind/udKode 

<< < 12 > >>
t