Hjemmeside design, hvad skal forbedres?

Tags:    grafik webdesign

Hej Udviklere.

Jeg er igang med at lave én hjemmeside og er lige blevet færdigt med designet! :) Men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad jeg skal gøre bedre. Ligger det som billede.
http://i792.photobucket.com/albums/yy206/qraver11/Hjemmeside.png

det er zoom på 75% ;)

Mvh. Jeppe

Indlæg senest redigeret d. 05.04.2010 18:03 af Bruger #15796
Lige umiddelbart fejler den ingenting, men jeg vil nu gerne se siden med noget tekst osv. Så man kan se hvordan den er struktureret, da dette, i mine øjne, ofte også har stor vægt for om en hjemmeside er god eller dårlig.

Det er meget svært at vurdere ud fra det du har med der på siden.

Noget helt andet er hvordan du har tænkt dig at kunne streame VM live fra din side??

Overodnet meget fin. Men syntes ikke den brune farve passer så godt. Balancen mellem farver er generel lidt dårlig, og siden føles derfor lidt inhomogen.Det der fungerer bedst er efter min mening klart dit logo, head og horisontale sorte menu.

At udbedre det betyder du skal lave en del ændringer. Jeg syntes du skulle vælge en mere grålig farve baggrund. Vil også lade vær med at bruge så meget gradient, og lave nogle mindre voldsomme skygger. I stedet vil jeg lege lidt mere med nogle mere i øjenfalende farver til dine menuer og font. Lidt generelle tip.

Det er da meget godt, men det er jo alt efter hvilke øjne der ser på det.

Ja det kommer jo også lidt an på hvad hjemmesiden skal bruges til osv. Men jeg vil helt klart mene, som tidligere skrevet, at det er meget essentielt hvordan content/indhold skal stå osv. det kan mange gange være den afgørende faktor for hele dit hjemmeside design.

t