ReCaptcha vWar hjælp

Tags:    php

Jeg har sat ReCaptcha system ind i vores joinus form, men selvom jeg taster det rigtige svar ind, skriver den det er forkert :( men det har virket før.

Får denne fejl: The reCAPTCHA wasn't entered correctly. Go back and try it again.(reCAPTCHA said: incorrect-captcha-sol)

Her er koden:

http://nopaste.dk/p1900

Og siden som det køre på er:

http://www.StarGate-SG1.dk/bc2/joinus.php

Håber i kan hjælpe mig med dette :)

Indlæg senest redigeret d. 04.04.2010 14:06 af Bruger #15533
3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
og det er sat rigtig ind i den joinus.php ik?, det jeg bare syntes er mærkeligt er at det har virket for nogle dage siden

Det kan jeg ikke rigtig svare på, det kommer jo an på hvad du skal sætte ind før det virker, hvis du har gjort som der står du skal gøre burde det jo virke medmindre der er noget galt med deres, men det er chancen jo ikke ret stor for der er hvis det har virket.

Præcis hvad du skal gøre for at det virker skal du have fat i en som har arbejdet med det der før, som sagt kender jeg det ikke.

Men problemet opstår ved at den skal validere den tekst boks du skriver i inde i den validerings metode der ligger i objektet, ergo kan du hurtigt finde ud af det ved at teste om den modtager den rigtige værdi og så sammenlign værdien og se om den lever op til alle kriterier inde i den metode, andet kan jeg ikke sige, skal nok prøve at kikke på det der objekt hvis der ikke er nogle andre her der svare dig, men det kan jeg jo være der kommer en forbi der kender alt til det der ReCaptcha

Indlæg senest redigeret d. 04.04.2010 15:13 af Bruger #11269
Det er ved disse linje kode at fejlen kommer
Fold kodeboks ind/udKode 

Så prøv at kikke på metoden $resp->is_valid inde i .class filen (kender ikke den der så ved ikke om der er flere)

Det er denne metode der validere det ergo er det noget inde i den der ikke bliver valideret, gå ind og find ud af hvad det er og prøv at skriv den ud på siden så du kan se værdien osv

*Tilføjet

Tror objektet hedder recaptcha_check_answer(), men prøv at søge filerne igennem for
public function is_valid()

prøv at kikke i denne fil:
includes/recaptchalib.php

Indlæg senest redigeret d. 04.04.2010 14:21 af Bruger #11269
og det er sat rigtig ind i den joinus.php ik?, det jeg bare syntes er mærkeligt er at det har virket for nogle dage siden

t